1 December 2013, 17:16
frox schreef:Ja precies. Ik vind het zo gek dat het op de ene plek zo rot is als natte ontbijtkoek en een paar cm verder gloednieuw. Zo is bij mij dit plekje als nieuw. Je ziet nog gewoon de 3 laagjes op elkaar liggen en het gat wat er ingeponst is is nog gewoon heel. Ik zal vanmiddag eens wat foto's posten in mijn eigen toppichangt allemaal af van het conserveren.. dat 'plekje' is net als de hele auto in bad geweest, maar 3-dubbel op elkaar is vragen om narigheid als de 'menie' niet overal gekomen is en nadien water wel.. die voorste balk zal er nog wel een keertje uitgaan, 'insoppen' en afwachten.. In principe zijn ze best wel redelijk ingepakt, maar het was mensenwerk.. daar waar het nog goed vast zit en de boel afsluit kom je dan nog blank staal tegen, dat kan per mm verschillen, en da's dan weer ok, de roest kruipt niet echt vooruit zoals bij de Franse en Japanse klassiekers die we al lang niet meer kennen.. tussen blik helaas wel.. kun je maar 1 ding aan doen, na eventueel herstel van bovenaf dunnen vettigheid overvloedig laten lopen zodat je eea isoleert..