25 November 2013, 19:57
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 November 2013, 20:02 door Jambon.)
Dopski schreef:Gaat lekker zeg. Steeds beter.niet helemaal, dat is al eens herstelt geweest, ik heb het blank gemaakt en behandeld, als de bovenzijde van het scherm, inclusief scharnierpunten weer uit elkaar valt wordt het tijd voor nieuwe binnenschermen, dan liggen ook meteen de hoekje tegen het schutbord open, waar nu de extra ellende tevoorschijn is gekomen, voor later zorg maar, anders blijf ik slopen..
Was bij jou de bovenrand van het binnenscherm (vooraan) nog goed. Dat stuk waar de boutjes voor het spatbord in zitten?
Heb alleen zo m'n twijfels over de bevestiging met kit. Je moet ervan uit gaan dat een spatbord er wel eens af zal moeten, met de huidige kit welke tussen de delen komt te zitten is het haast onmogelijk om deze weer te demonteren kwam ik achter, alsof je de hele auto er aan kunt optillen.. Nu dacht ik het volgende.. kit op de rand van het binnenscherm, vershoudfolie er op (serieus..) kit op de spatbordrand en de boel zo op elkaar schroeven.. Ten opzichte van het blik dicht de boel mooi af, maar na verwijderen van de schroeven kan het scherm er zo weer vanaf..