23 November 2013, 17:57
...en jawel, dat 'putje' hoort er in, komt allemaal door dit 'bultje'..
...begonnen met wat plek maken, de 'zingende' M46 van het blok af..
..blok is inmidels ook van de vooras af en staat op een karretje, die gaat samen met de achteras uit logeren bij een 1303 om de hoek omdat het baasje 4 mnd in het buitenland gaat werken.. (fijn zo'n crisis..)
Nog eens goed naar de positie van de achterveren gekeken, met het 'kantelen' van de as t.o.v de draagarm en veer, toch maar besloten om het gat van de veer 15mm naar voren te halen, we zien vanzelf wel of e.e.a. in uiterste positie nog vrij kan bewegen..
...omdat de plaat iets oversteekt, moet er misschien nog een stukje opgevuld worden..
..en omdat het kan, de armen 'boxxen' zoals die van Competition Service..
..hmm aluminium lijkt me ook wel wat..
...begonnen met wat plek maken, de 'zingende' M46 van het blok af..
..blok is inmidels ook van de vooras af en staat op een karretje, die gaat samen met de achteras uit logeren bij een 1303 om de hoek omdat het baasje 4 mnd in het buitenland gaat werken.. (fijn zo'n crisis..)
Nog eens goed naar de positie van de achterveren gekeken, met het 'kantelen' van de as t.o.v de draagarm en veer, toch maar besloten om het gat van de veer 15mm naar voren te halen, we zien vanzelf wel of e.e.a. in uiterste positie nog vrij kan bewegen..
...omdat de plaat iets oversteekt, moet er misschien nog een stukje opgevuld worden..
..en omdat het kan, de armen 'boxxen' zoals die van Competition Service..
..hmm aluminium lijkt me ook wel wat..