4 November 2013, 19:46
Vlgs mij kun je net zo goed een late cilinderkop van een B230F nemen en daarbij ook de ecu en ezk. Daarbij ook de kabelboom van de motor en je bent bijna klaar.
Via google kun je veel vinden over programmeerbaarheid van de ecu/ezk. In jou geval met een motor Zonder turbo lijkt me dit een prima oplossing.
Je moet wellicht injectoren nog tappen in het spruitstuk maar dat zal weinig moeite kosten.
Tis maar een idee?
Via google kun je veel vinden over programmeerbaarheid van de ecu/ezk. In jou geval met een motor Zonder turbo lijkt me dit een prima oplossing.
Je moet wellicht injectoren nog tappen in het spruitstuk maar dat zal weinig moeite kosten.
Tis maar een idee?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..