3 November 2013, 21:21
frox schreef:Wat is er dan met de oude draagarmen? Geen zin om al die rubbers over te zetten?
Wil je die wig omdat je dan de veerkracht loodrecht op de voet van de veer komt? Volgens mij werkt dat niet zo 1 2 3. Ik denk dat de veer gewoon vervormt naar vorm de wig.
Kan je niet het bevestigingsgat verplaatsen of komt hij dan te dicht bij de as?
Overal zit PU in, dus da's een hoop gedoe om over te zetten, als het zich al heel laat verwijderen.. en volgens mij zijn de 'oude' draagarmen net ff anders..
Als ik de veer om te beginnen iets laat kantelen wijst ie al meer naar de draagarm, dan is de S-vorm al een stuk minder.. zoals op voorbeeld 3 van de 'foto' heeft e.e.a op m'n vorige '69er gezeten, nog steeds zijn de veren heel maar is niet zoals het hoort.. dan wil ik iig proberen de 'verschuiving' iets te compenseren..
gat verplaatsen heb ik eerst aan gedacht, gaat idd niet omdat ie dan tegen de as zit, en dat is al vlakbij..!
De draagarm 1 cm inkorten om de kromming te beperken vindt ik wat overdreven..
Zoals het zich op het 'droge' model laat aanzien, kom ik met 2x 10mm (boven&onder) een heel eind.. uitgaande van de doos die op z'n kant 30+ cm is..