3 November 2013, 18:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 November 2013, 18:43 door Jambon.)
ja da's idd op te lossen.. als ik er geen gat in zie slijp ik ze wel.. :S
..anywho..
..vraagje voor de berekenaars onder ons.. men neme een 140 van vóór '70, dus met de korte wielbasis, men neme ook een complete achterwielophanging, langere wielbasis + 20mm van een '70> en knopen die onder de >'70.. dat betekent dat de achterveren onder een hoek onder de auto komen, weet ik want zo heb ik lang met een vorige '69er gereden.. om het nu eens correct te doen denk ik aan wiggen onder en boven de veer (of alleen boven..)..., oplopend van 1 (materiaaldikte..) naar ? mm afhankelijk van de benodigde hoek.
vraag, wie kan dit voor me berekenen..?
..dit is het idee..
..het groen dus.. van 0 naar hoeveel mm..?
..komt overigens de verlaging van 35mm niet ten goede, daarentegen ligt er een LPG-bom achterin..
..anywho..
..vraagje voor de berekenaars onder ons.. men neme een 140 van vóór '70, dus met de korte wielbasis, men neme ook een complete achterwielophanging, langere wielbasis + 20mm van een '70> en knopen die onder de >'70.. dat betekent dat de achterveren onder een hoek onder de auto komen, weet ik want zo heb ik lang met een vorige '69er gereden.. om het nu eens correct te doen denk ik aan wiggen onder en boven de veer (of alleen boven..)..., oplopend van 1 (materiaaldikte..) naar ? mm afhankelijk van de benodigde hoek.
vraag, wie kan dit voor me berekenen..?
..dit is het idee..
..het groen dus.. van 0 naar hoeveel mm..?
..komt overigens de verlaging van 35mm niet ten goede, daarentegen ligt er een LPG-bom achterin..