3 October 2013, 12:17
Dopski schreef:Je hebt nu vooral tijd zitten in dit project, nog niet zoveel â¬. Om de keuze wat makkelijker te maken zou ik er nog eens met de botte bijl (of schroevendraaier) doorheen gaan om te zien waar de slechte punten zitten, gedachten op standje ***ding. Op zich heb je nu 2 vervelende plekken; bij de voorbalken, bij de achterbalk en misschien de dorpels.dat gaat het hoogstwaarschijnlijk ook worden Dobbert, heb ik natuurlijk een berg spullen waar ik een plek voor moet vinden, zal stapelen worden in le garage..
Dat is op zich mooi aan te pakken, desnoods laat je het doen. Maar als je later nog meer moedelood tegenkomt komt het project later misschien alsnog stil te liggen, en dan ben je tijd Ãn geld kwijt.
Het is nu even dun bezaaid met 142's maar op zich zou je een redelijke body zonder al te veel geld voor weinig moeten kunnen kopen. (wel een leuke 145 voor <2000).
Of koop zoiets; http://link.marktplaats.nl/726120757. En dan de MGB GT opstarten.
Zijn wat zaken verkocht, heb wel weer wat aangeschaft maar.. ik zeg zelf altijd, alle tijd die je zelf kunt spenderen aan de auto hoef je niet in de garage af te rekenen, dus theoretisch blijft het goedkoop op deze manier.. Wel errug jammer..:mad:
En de MG is feitelijk 2 x dorpelhoek (standaard), en alles weer opbouwen wat al gepoedercoat klaar ligt en voorlopig standaard blok, zit immers maar 126K op.. moet nog wel worden ingevoerd en is van '76.. (misschien stiekum een kent.. mag ik niet zeggen..)
Wat levert een gebruikte LPG installatie nog op..? (tank vol minus 120 km..)