22 September 2013, 10:52
![[Afbeelding: quote_icon.png]](http://volvolvo.nl/images/misc/quote_icon.png)
![[Afbeelding: viewpost-right.png]](http://volvolvo.nl/images/buttons/viewpost-right.png)
Et word wel wat als je zo doorgaat. Maarre... Blokje koper??
koper last niet, en grote(re) gaten kun je vullen door dat er achter te houden, zolang het iig maar geen ijzer is en je er niet doorheen brand.. (trucje van de eigenaar van het apparaat..) maar is wel ff oefenen.. (Henqui doet het ook trouwens..)
volvosvenska schreef:Goed bezig Raymond! LPG stond op kenteken toch? Je gaat nu toch wel eindelijk eens goedkoop op LPG rijden neem ik aan...?;-)Voorlopig gaat de leiding er onderuit want er moet oa ook aan de bodem gelast worden, en dan leg ik netjes een nieuwe en wat dikkere diameter aan, mocht ik daadwerkelijk (maar weet nog niet wanneer..) de Weberts er op hangen. Kees-Peter heeft me zijn mengstukken verkocht.
De verdamper is redelijk oud dus wellicht moet daar gezien de hogere doorstroom, en voortschrijdende techniek wel iets nieuws voor komen. En goedkoop op LPG is logisch maar maakt me niet zo veel uit als ik toch maar 3-4000 km pj doe.
BTW, gisteren bij een LPG-'goeroe' die ik al wat jaren ken geweest. Beste man heeft altijd spannende probeersels uitgevoerd. 'men nemen een Weber, boort er gaten in, M10 tappen, buisjes er in schroeven, van de benzine-venturi (da's een los onderdeel in de body van een Weber) maak je een LPG-venturi door er kleine gaatjes in te boren, en creëer je een LPG-benzine-venture zónder restrictie..'
Allemaal niet zo van belang nu. Gezien m'n situatie zal ie eind van het jaar op naam van een ander komen om te voorkomen dat ik aantoonbaar bezit heb, tot die tijd gewoon verder gaan totdat de 'in-house' protesten het randje overgaan ..