btw.. rechts ergens zit de LPG leiding (nog niet gekeken want ik durf nu even niet onder de bodem te gluren..) , maar als ik rechrts voor en achter aan de gang ga lijkt het me verstandig om daar geen gasleiding te hebben. Nu zit de tank op 130 km na vol. Kan ik die leiding dan afkoppelen..? (ja dit is mijn 1e LPG ervaring..)
Ik heb nog niet gemeten maar als ik zover kom óók de Weberts te monteren dan moet er toch een 8mm leiding onder..
oh ja, te lui om te zoeken. Ik heb 2 slangpilaartjes gehaald voor de dubbele SU's, mocht ik daar voor kiezen, en dan omwille van de sproeiernaalden de boel via een magneetklepje omhoog houden op het motorvacuum. Voor dat beproefde idee heb ik dus al 2 slangpilaartjes, maar niet de tap voor de draad, en wil ik graag de info hebben voor het betreffende magneetklepje..
Zodra de knop op LPG staat schakelt dat ook in, en hang ik er maar meteen een relais en elektrische brandstofpomp achter.. dan staat het standaard ding ook niet continu loos te pompen..
Ik heb nog niet gemeten maar als ik zover kom óók de Weberts te monteren dan moet er toch een 8mm leiding onder..
oh ja, te lui om te zoeken. Ik heb 2 slangpilaartjes gehaald voor de dubbele SU's, mocht ik daar voor kiezen, en dan omwille van de sproeiernaalden de boel via een magneetklepje omhoog houden op het motorvacuum. Voor dat beproefde idee heb ik dus al 2 slangpilaartjes, maar niet de tap voor de draad, en wil ik graag de info hebben voor het betreffende magneetklepje..
Zodra de knop op LPG staat schakelt dat ook in, en hang ik er maar meteen een relais en elektrische brandstofpomp achter.. dan staat het standaard ding ook niet continu loos te pompen..