18 July 2013, 20:13
Bedankt voor de tips! In eerste instantie inderdaad maar het onderstel goed voor elkaar krijgen. Heb nog een optie op een (originele) airco, als het binnenwerk er straks toch al uit is is dat wel handig om gelijk te doen lijkt me.
Ik heb vanmiddag een hele verzameling aan 240-interieurdelen gekocht, waaronder een schuifdak. Met het oog op origineel houden van de auto, is het erg af raden om erin te plaatsen? Hij is afkomstig van een 244 Turbo, maar zover ik weet zijn er alleen aftermarket schuifdakken?
Hier nog wat meer foto's:
[ATTACH=CONFIG]1019[/ATTACH]
Stukje roest, moet met wat nieuw plaatwerk wel weg te werken zijn
[ATTACH=CONFIG]1020[/ATTACH]
Een van de slechtere deuren
[ATTACH=CONFIG]1021[/ATTACH]
En de voorkant! Ondertussen heb ik er ook een snowcap opgezet.
Ik heb vanmiddag een hele verzameling aan 240-interieurdelen gekocht, waaronder een schuifdak. Met het oog op origineel houden van de auto, is het erg af raden om erin te plaatsen? Hij is afkomstig van een 244 Turbo, maar zover ik weet zijn er alleen aftermarket schuifdakken?
Hier nog wat meer foto's:
[ATTACH=CONFIG]1019[/ATTACH]
Stukje roest, moet met wat nieuw plaatwerk wel weg te werken zijn
[ATTACH=CONFIG]1020[/ATTACH]
Een van de slechtere deuren
[ATTACH=CONFIG]1021[/ATTACH]
En de voorkant! Ondertussen heb ik er ook een snowcap opgezet.
BartJu schreef:Ben je trouwens AIO aan WUR of KUN?Aan de WUR, iets met plantenziektes.
1984 245 Turbo B21ET