18 November 2014, 21:10
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 November 2014, 21:16 door Marc1970.)
Van Volvo mag er maar 0,5 mm van de kop gehaald worden, daarmee gaat de verhouding iets van 0,5 omhoog (te lui om uit te rekenen). De 531 verlaagt de compressie weer een pietsie.
Voor het speedo signaal zou je turbobricks eens kunnen afzoeken: http://forums.turbobricks.com/showthread...547&page=2 Ze hebben al simpele manieren gevonden om de ECU te foppen. Wat ik ervan merk is dat de LH2.4 al rijdend niet direct terugvalt naar 800 rpm maar een seconde bij 1200 rpm blijft hangen, zodat je kan schakelen in die seconde en de motor wat vloeiender oppakt.
Voor het speedo signaal zou je turbobricks eens kunnen afzoeken: http://forums.turbobricks.com/showthread...547&page=2 Ze hebben al simpele manieren gevonden om de ECU te foppen. Wat ik ervan merk is dat de LH2.4 al rijdend niet direct terugvalt naar 800 rpm maar een seconde bij 1200 rpm blijft hangen, zodat je kan schakelen in die seconde en de motor wat vloeiender oppakt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969