24 August 2012, 22:51
De ombouw naar M41 is in volle gang (deels te zien in het 145-onderdelen-verkoop-topic).
De B20 hangt inmiddels weer op zijn plek met de M41 eraan vast geknoopt. Als het niet meer regent kunnen alle andere zaken aangesloten worden (genoeg te doen nog...).
Had al een nieuwe rubber achterste krukaskeerring klaar liggen, maar die in het blok was nog helemaal netjes droog. Meevaller dus, en lekker laten zitten.
Was het trouwens bekend dat een BW35 precies even lang is als een M41? En de aandrijfas van een automaat dus bruikbaar is achter een M41?
Heb er dus nog een liggen (net als de complete BW35 trouwens), mocht iemand interesse hebben.
De B20 hangt inmiddels weer op zijn plek met de M41 eraan vast geknoopt. Als het niet meer regent kunnen alle andere zaken aangesloten worden (genoeg te doen nog...).
Had al een nieuwe rubber achterste krukaskeerring klaar liggen, maar die in het blok was nog helemaal netjes droog. Meevaller dus, en lekker laten zitten.
Was het trouwens bekend dat een BW35 precies even lang is als een M41? En de aandrijfas van een automaat dus bruikbaar is achter een M41?
Heb er dus nog een liggen (net als de complete BW35 trouwens), mocht iemand interesse hebben.