9 August 2012, 21:29
asterix schreef:Misschien wel even zo snel mogelijk de holle ruimtes (chassisbalken enzo) volspuiten met ML ofzo.Ja, dat denk ik ook. Zal de boel flink volspuiten.
Zullen ook wel mooi blank zijn vanbinnen...
Vanavond het interieur eruit gehaald, want dat stinkt en is nog vochtig. Tevens de laatste onderdeeltjes in het motorruim eruit gehaald en alle losse zooi gestofzuigd. Alle ontmantelde kabels afgeknipt en terug naar binnen getrokken. Gelukkig blijft er meer dan genoeg "vlees" over om een nieuwe kabelboom aan vast te solderen.
Morgen ga ik naar een 242 kijken (zelfde bouwjaar en kleur) die van achteren is aangereden door een vrachtwagen. Kerel had er een B230FT ingelegd en veel werk ingestoken (veel laswerk enz.) Nu is ie waarschijnlijk total loss. Hij heeft een Amazon gekocht waar hij zijn B230FT in gaat bouwen, dus daar zitten ook weer een hoop bruikbare onderdelen aan vast. Relax dus.
![[Afbeelding: dsc01223b.jpg]](http://img717.imageshack.us/img717/5729/dsc01223b.jpg)
![[Afbeelding: dsc01221x.jpg]](http://img402.imageshack.us/img402/1432/dsc01221x.jpg)
![[Afbeelding: dsc01222g.jpg]](http://img580.imageshack.us/img580/4876/dsc01222g.jpg)