25 March 2012, 23:28
[h=2]carburateur - benzine in luchtfilter[/h][INDENT]Hallo Dop, heb je revisie stuk gelezen maar kan nu niet helemaal opmaken wat de oplossing is geweest ivm de benzine die je luchtfilter instroomt. Heb zelf een Pierburg CD175 maar geloof niet dat het echt veel verschilt met jou Stromberg. Ik ben van plan om mijn 244 van "84 op lpg te laten zetten maar wil eerst ff proefdraaien in de nieuwe aanwinst. Heb hetzelfde probleem als jou en dat is dat er benzine naar het luchtfilter loopt en dat vindt ik geen prettig idee als mijn vrouw en kids de auto keer mee nemen. Wat was nu het euvel, wat zou ik moeten vervangen?
Las dat Floor een keer een plaatje boven flotter had gesteld en dat toen benzine"overloop"voorbij was. Waar zit dit stelplaatje (platje van plaatje :-) Auto start prima maar eerste 4 km niet lekker stationair te krijgen - daarna prima stationair maar als je stopt dan loopt er dus redelijk wat benzine in en dan uit het luchtfilter.
Zweedse Schone[/INDENT]
Las dat Floor een keer een plaatje boven flotter had gesteld en dat toen benzine"overloop"voorbij was. Waar zit dit stelplaatje (platje van plaatje :-) Auto start prima maar eerste 4 km niet lekker stationair te krijgen - daarna prima stationair maar als je stopt dan loopt er dus redelijk wat benzine in en dan uit het luchtfilter.
Zweedse Schone[/INDENT]