Met jouw motor en de gangbare LPG systemen is het perfect mogelijk op LPG te starten tot zeker -10 en weg te scheuren. Altijd beter ÃÃn en ander warm te rijden uiteraard maar technisch geen probleem.
Zo niet, is er iets mis met de installatie.
Van benzine naar LPG moet je altijd de vlotterkamer in de carb leegrijden, van LPG naar benzine gaat in principe onmiddelijk, zeker rijdend. Controleer de benzineafsluiter eens, die gaan wel eens stug/langzaam.
Zit er wel goeie antivries in het ding? Te waterig gaat bevriezen in de verdampert (dan staat er rijp op).
Onderin de verdamper zit een schroef/plug, haal die er eens uit om de LPG residu en drab te lozen.
Zo niet, is er iets mis met de installatie.
Van benzine naar LPG moet je altijd de vlotterkamer in de carb leegrijden, van LPG naar benzine gaat in principe onmiddelijk, zeker rijdend. Controleer de benzineafsluiter eens, die gaan wel eens stug/langzaam.
Zit er wel goeie antivries in het ding? Te waterig gaat bevriezen in de verdampert (dan staat er rijp op).
Onderin de verdamper zit een schroef/plug, haal die er eens uit om de LPG residu en drab te lozen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969