23 January 2012, 21:15
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 January 2012, 21:33 door Marc1970.)
Benzinetekort. In deze carb is de choke een schijfje met gaatjes die extra benzine doorlaten, dat heeft-ie dus nodig. Wat wel vreemd rijmt met de CO van 3,5, die is zelfs iets te hoog (1,5-3,0 is de bedoeling).
Ik zou zeggen, draai er nog wat bij (volgens TP11740-2) misschien is de meting verkeerd gedaan.
Het boek meldt bij "Low power/top speed": Gasklep verkeerd afgesteld, membraan in carb stuk, vlotter te laag. Dat membraan zou best kunnen als-ie zoveel heeft stilgestaan.
Andere optie: is de stroomverdeler nog gesmeerd onlangs? Mss. zit de centrifugaalvervroeging vastgeroest.
En controleer de dist.riem.
Ik zou zeggen, draai er nog wat bij (volgens TP11740-2) misschien is de meting verkeerd gedaan.
Het boek meldt bij "Low power/top speed": Gasklep verkeerd afgesteld, membraan in carb stuk, vlotter te laag. Dat membraan zou best kunnen als-ie zoveel heeft stilgestaan.
Andere optie: is de stroomverdeler nog gesmeerd onlangs? Mss. zit de centrifugaalvervroeging vastgeroest.
En controleer de dist.riem.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969