7 November 2014, 13:33
jos245 schreef:De tank past altijd.
Maar waarom neem je geen B23A of B230A? Dat scheelt je een hoop werk.
Als je voor injectie gaat dan zou ik altijd de B230F nemen. Is ook minder problematisch op LPG.
Bedankt voor de tank. Deze ga ik dus van de turbo overzetten.
De B23E was een eerste idee omdat ik er waarschijnlijk heel gemakkelijk aan kan komen in zeer goede staat.
Maar idd: B230F is misschien wel een betere keuze....
Hmm.. Maar dan is misschien de B230FK ook een keuze zonder turbo in eerste instantie! Of zou de compressie niet helemaal lekker gaan met B230F spul er omheen?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..