1 August 2011, 15:05
Nee, enkel de B21ET met andere kop (530) ivm injectorgaten die de k-jet achter laat bij verwijderen. Maar deze kun je ook afdoppen. Kabelboompje, wat sensoren, setje zekeringen en paar relais, BDP sensor en een krans om dat punt te meten en klaar ben je.
Wat is er toch mis met een B21ET? Volgens mij niks. Je kunt er prima 1bar turbodruk of meer mee draaien en dan zit je al rond de 200PK aan dus...ik zie niet in waarom een B230 nou persà er in zou moeten.
Hou altijd nog een benzinetankje over want als je eens de grens over gaat is dat toch wel handig.
Wat is er toch mis met een B21ET? Volgens mij niks. Je kunt er prima 1bar turbodruk of meer mee draaien en dan zit je al rond de 200PK aan dus...ik zie niet in waarom een B230 nou persà er in zou moeten.
Hou altijd nog een benzinetankje over want als je eens de grens over gaat is dat toch wel handig.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"