29 June 2011, 09:55
Echt productief geweest de afgelopen dagen. Wordt zo'n auto meteen een stuk leuker van.
Stoorde me altijd aan kleine gebreken en die zijn nu al voor een groot deel opgelost.
To do voor nu:
- Uitlaat fatsoenlijk monteren (rammelt nog ooit tegen de tank en valt achter regelmatig uit zijn rubbers) Hoe was dat bij jou JW? Ik vind die JT pasvorm namelijk niet geweldig.
- Benzinetank wisselen, deze lekt als hij helemaal vol zit.
- GLE deurpaneeltjes monteren.
- Audio verbeteren (Axton speakers in alle deurpanelen zetten, de achterste deurpanelen zijn namelijk ook voorbereid en een klein subje achterin)
- Twee voorstoelen zoeken (liefst zwarte Recaro's).
- Hemeltje vervangen en dak met wat isolatie beplakken.
- Samen met PB de auto fatsoenlijk polijsten enz.
- Veren stukje inkorten, verstevigde draagarmen voorzien van PU en tegelijk met de 1041 achteras monteren.
Stoorde me altijd aan kleine gebreken en die zijn nu al voor een groot deel opgelost.
To do voor nu:
- Uitlaat fatsoenlijk monteren (rammelt nog ooit tegen de tank en valt achter regelmatig uit zijn rubbers) Hoe was dat bij jou JW? Ik vind die JT pasvorm namelijk niet geweldig.
- Benzinetank wisselen, deze lekt als hij helemaal vol zit.
- GLE deurpaneeltjes monteren.
- Audio verbeteren (Axton speakers in alle deurpanelen zetten, de achterste deurpanelen zijn namelijk ook voorbereid en een klein subje achterin)
- Twee voorstoelen zoeken (liefst zwarte Recaro's).
- Hemeltje vervangen en dak met wat isolatie beplakken.
- Samen met PB de auto fatsoenlijk polijsten enz.
- Veren stukje inkorten, verstevigde draagarmen voorzien van PU en tegelijk met de 1041 achteras monteren.