23 May 2011, 23:26
Dit ga ik proberen...
Op benzine:
- eerst de CO schroef op de carburateur indraaien, kijken of hij überhaupt beter gaat lopen. Dat kan ik zonder CO meter want nu loopt hij echt beroerd, stinkt en rookt.
- als er niks verbetert, is er waarschijnlijk meer aan de hand in de carburateur en zal ik daar eerst naar moeten kijken.
- als hij beter gaat lopen, probeer ik met de stelschroef op het inlaatspruitstuk een redelijk stationair te creëren (op de manier van Marc)
Op lpg:
- daarna ben ik zeer benieuwd hoe de loop op lpg zal zijn. Het CO kan toch niet verlopen zijn, afgelopen zaterdag is dit afgesteld op 1,5% Ik verwacht wel dat hij te hoog stationair zal lopen, want dat is zaterdag terug gedraaid met de stationairschroef op het inlaatspruitstuk.
Op benzine:
- eerst de CO schroef op de carburateur indraaien, kijken of hij überhaupt beter gaat lopen. Dat kan ik zonder CO meter want nu loopt hij echt beroerd, stinkt en rookt.
- als er niks verbetert, is er waarschijnlijk meer aan de hand in de carburateur en zal ik daar eerst naar moeten kijken.
- als hij beter gaat lopen, probeer ik met de stelschroef op het inlaatspruitstuk een redelijk stationair te creëren (op de manier van Marc)
Op lpg:
- daarna ben ik zeer benieuwd hoe de loop op lpg zal zijn. Het CO kan toch niet verlopen zijn, afgelopen zaterdag is dit afgesteld op 1,5% Ik verwacht wel dat hij te hoog stationair zal lopen, want dat is zaterdag terug gedraaid met de stationairschroef op het inlaatspruitstuk.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68