28 January 2013, 16:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 January 2013, 16:36 door volvofreak898.)
hoi heb rescent een nog erg nette v40 estate 1.8 bi fuel uit 2001 met 3 ton op de klok aangeschaft ipv mijn v70 2.5 met een respectabele 5 ton op de klok
nu gaat mijn emissie lampje nog wel eens branden, volgens mij zowel op benzine als gas dat ie is aangegaan zoiezo brandt ie op gas en benzine
de 1e x dat ik t zag ging ie aan bij het omschakelen naar benzine ( voor klein stukje in de stad rijden)
de 2e x dat ik t zag ging ie aan bij wat feller gas geven op benzine
foutmeldingen in het verleden zijn cilinder overslag op cilinder 3 en nokken as verstellings probleem
wat zou ik het best kunnen beginnen te vervange cq laten te vervangen ? (bobines bougies .......)
heb gehoord dat deze bi fuel blokken gas bougies hebben? kan dat?
heeft dit type blok een speciaal iets omtrent nokkenas stellen?
nu gaat mijn emissie lampje nog wel eens branden, volgens mij zowel op benzine als gas dat ie is aangegaan zoiezo brandt ie op gas en benzine
de 1e x dat ik t zag ging ie aan bij het omschakelen naar benzine ( voor klein stukje in de stad rijden)
de 2e x dat ik t zag ging ie aan bij wat feller gas geven op benzine
foutmeldingen in het verleden zijn cilinder overslag op cilinder 3 en nokken as verstellings probleem
wat zou ik het best kunnen beginnen te vervange cq laten te vervangen ? (bobines bougies .......)
heb gehoord dat deze bi fuel blokken gas bougies hebben? kan dat?
heeft dit type blok een speciaal iets omtrent nokkenas stellen?