6 April 2011, 18:44
Ik durf wel te zeggen dat ik geen kleppen hoefde te stellen.
Dat moest zo ie zo namelijk.
Maar ik heb 1 x 0.05, 1x 0.15 en 6 x 0.1 gesteld.
De dunste is 3.50, 1 x 3.60, 3 x 3.65, 2 x3.80 en 1 x 3.85.
Denk dat ie nu een beetje te rijk loopt, helaas heb ik geen CO-meter.
Verder wil ik graag de LPG mixer direct onder het inlaatspruitstuk plaatsen, en de luchtweger op laten tillen bij LPG rijden.
De motor loopt heerlijk stationair, lekker rustig.
Met de V, en voor het stellen van de kleppen en de ontsteking, liep ie toch wat rouw.
Ook pakt hij lekker op.
wordt vervolgd
Dat moest zo ie zo namelijk.
Maar ik heb 1 x 0.05, 1x 0.15 en 6 x 0.1 gesteld.
De dunste is 3.50, 1 x 3.60, 3 x 3.65, 2 x3.80 en 1 x 3.85.
Denk dat ie nu een beetje te rijk loopt, helaas heb ik geen CO-meter.
Verder wil ik graag de LPG mixer direct onder het inlaatspruitstuk plaatsen, en de luchtweger op laten tillen bij LPG rijden.
De motor loopt heerlijk stationair, lekker rustig.
Met de V, en voor het stellen van de kleppen en de ontsteking, liep ie toch wat rouw.
Ook pakt hij lekker op.
wordt vervolgd
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......