28 March 2011, 18:49
Kan idd van alle zijn.
Maar zoals je zelf al aangaf, het kan de DBP sensor zijn.
Loop de bedrading eens na en als je een multimeter hebt met ohm stand zou je kunnen Googlen hoeveel weerstand hij moet hebben.
Zelf ook problemen met de dbp sensor gehad, gaf wel een signaal maar niet echt zoals het hoorde.
Doorgemeten en hij had een verkeerde ohm waarde, sluiting of zo.
Iedereen maar zeggen: als je ontsteking het doet is je dbp sensor niet kapot<<< bij mij dus wel het geval.
Hij schudde en liep onregelmatig en na vv van de sensor liep hij dus weer als een zonnetje.
Dus niet geschoten is altijd mis, weet alleen niet welke waardes er voor gelden.
Succes.
Maar zoals je zelf al aangaf, het kan de DBP sensor zijn.
Loop de bedrading eens na en als je een multimeter hebt met ohm stand zou je kunnen Googlen hoeveel weerstand hij moet hebben.
Zelf ook problemen met de dbp sensor gehad, gaf wel een signaal maar niet echt zoals het hoorde.
Doorgemeten en hij had een verkeerde ohm waarde, sluiting of zo.
Iedereen maar zeggen: als je ontsteking het doet is je dbp sensor niet kapot<<< bij mij dus wel het geval.
Hij schudde en liep onregelmatig en na vv van de sensor liep hij dus weer als een zonnetje.
Dus niet geschoten is altijd mis, weet alleen niet welke waardes er voor gelden.
Succes.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard