8 February 2011, 21:03
Kijk als eerste even naar je slangen van je turbo.
Grote kans dat er ÃÃn is afgesprongen/ is gescheurd.
Dus vanaf je turbo het traject volgen tot aan je inlaatspruitstuk.
Heb je een intercooler?
Ook controleren op scheuren /lekkage.
Ik heb hetzelde verschijnsel gehad op de A5 .
ineens stotteren ,inhouden,en daarna niets meer !
Op de vluchtstrook gezien dat de slang van de turbo was geschoten.
Met m'n horlogebandje de slangklem aangedraaid en rijden weer.
Oja...K-jet is echt een begrijpelijk systeem.Ga maar 's zoeken op Google .
Na een avondje schema's kijken en uitleg is het een stuk inzichtelijker...
Grote kans dat er ÃÃn is afgesprongen/ is gescheurd.
Dus vanaf je turbo het traject volgen tot aan je inlaatspruitstuk.
Heb je een intercooler?
Ook controleren op scheuren /lekkage.
Ik heb hetzelde verschijnsel gehad op de A5 .
ineens stotteren ,inhouden,en daarna niets meer !
Op de vluchtstrook gezien dat de slang van de turbo was geschoten.
Met m'n horlogebandje de slangklem aangedraaid en rijden weer.
Oja...K-jet is echt een begrijpelijk systeem.Ga maar 's zoeken op Google .
Na een avondje schema's kijken en uitleg is het een stuk inzichtelijker...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.

