29 January 2011, 19:53
Jambon schreef:ik meen gehoord te hebben dat ze er gewoon ingeschroefd worden en vervolgens de koppen worden afgefreesd om te voorkomen dat je ze kunt losdraaien, om zo het veiligheids aspect te kunnen waarborgen..
Bovenstaande is geloof ik de waarheid. Maar zowel bij de 140 als 240 kan dat toch gewoon met een beiteltje losgetikt worden? Als je dan rond een 140 or 240 een willekeurige bout pakt met kopje 12 mm dan heb je waarschijnlijk gelijk een goed vervangend exemplaar.
Succes,
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

