20 December 2010, 15:43
Als de bovenste slang vol met lucht zit dan moet je dat er uit drukken.
De slang zoveel mogelijk samenknijpen en de lucht verdwijnt dan via de bovenkant van de radiator naar het dunne slangetje wat uitkomt onder in je expantievat.
Dit hoor je dan borrelen.
Als je de slang dan weer loslaat dan zuigt hij weer koelvloeistof op uit je expantievat.
Dus lucht eruit en koelvloeistof er in.
Als je dit een paar keer herhaald hebt dan is de meeste lucht er wel uit.
De bovenste slang hoort namelijk gewoon vol met koelvloeistof te zitten.
De slang zoveel mogelijk samenknijpen en de lucht verdwijnt dan via de bovenkant van de radiator naar het dunne slangetje wat uitkomt onder in je expantievat.
Dit hoor je dan borrelen.
Als je de slang dan weer loslaat dan zuigt hij weer koelvloeistof op uit je expantievat.
Dus lucht eruit en koelvloeistof er in.
Als je dit een paar keer herhaald hebt dan is de meeste lucht er wel uit.
De bovenste slang hoort namelijk gewoon vol met koelvloeistof te zitten.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970