4 June 2010, 15:52
Het gebeurd wel vaker dat mijn 245 '79 (B21a, Stomberg carb. op LPG) na een langere rit, bijv. na het tanken niet wil starten. Het lijkt wel of hij verzopen is dan. Hij maakt ook geen aanstalte om aan te slaan. Meestal pakt hij hem wel na een paar minuten. Dan is er ook weer niets aan de hand.
Nu echter, wil hij niet aan slaan ??? . Op benzine start hij met een beetje moeite. (ik rij weinig op benzine omdat hij er niet lekker op loopt). Ik heb 5 km vanaf de pomp op benzine terug gereden. Maar start voor als nog niet op LPG.
Heeft iemand een idee? Zoals gezegd start hij vaker moeilijk warm op LPG. Wil dit nu wel bij de kern aanpakken! waar kan ik zoeken?
Ik hoor graag van jullie!
Nu echter, wil hij niet aan slaan ??? . Op benzine start hij met een beetje moeite. (ik rij weinig op benzine omdat hij er niet lekker op loopt). Ik heb 5 km vanaf de pomp op benzine terug gereden. Maar start voor als nog niet op LPG.
Heeft iemand een idee? Zoals gezegd start hij vaker moeilijk warm op LPG. Wil dit nu wel bij de kern aanpakken! waar kan ik zoeken?
Ik hoor graag van jullie!