Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Project "De Belg"
Jullie geven mij de energie om door te zetten met mijn eigen project!!! ;D ;D

Idee: Ik neem aan dat je alle foto's in een mapje op je PC hebt staan. Is er misschien een mogelijkheid de foto's in ÃÂÃÂn keer te uploaden naar een eigen fotoalbum in onze volvolvo.hyves.nl ? Dan kan ik er makkelijk doorheen bladeren om te bestuderen hoe ik eea moet aanpakken!

Niet dat dit niet goed is. Maar dan heb je enkel het fotoboekje om bijvoorbeeld doorheen te bladeren of af te drukken.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:Jullie geven mij de energie om door te zetten met mijn eigen project!!! ;D ;D

Idee: Ik neem aan dat je alle foto's in een mapje op je PC hebt staan. Is er misschien een mogelijkheid de foto's in ÃÂÃÂn keer te uploaden naar een eigen fotoalbum in onze volvolvo.hyves.nl ? Dan kan ik er makkelijk doorheen bladeren om te bestuderen hoe ik eea moet aanpakken!

Niet dat dit niet goed is. Maar dan heb je enkel het fotoboekje om bijvoorbeeld doorheen te bladeren of af te drukken.

Ik zal deze vraag even doorspelen aan huib die is daar wat handiger mee ;D
Bedankt voor de complimenten Big Grin

Nog een kleine materialistische update;
-Op de voor as nieuwe Bilstein B6 met 4 cm verlaging achter ook 4 cm verlaging icm met monroe adjustable.
- Nieuw stuurhuisje op de kop getikt blijkt oude model te zijn tot 81... samen met pomp €45 Smile

Vandaag verder gegaan met het "middending" waar de stoelen op komen te staan.
vanavond nog eens met de digi cam die kant op.
Antwoord
erg gaaf hoor! Blijf het continu volgens. Jullie hebben zo'n sneltreinvaart!
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
Antwoord
@ The saint, ik was al zoeits van plan ja, ook omdat ik een fotoboek bij de bruna ga maken van begin tot eindeBig Grin zodat we dat kunnen tonen op meetings etc. en voor ons zelf natuurlijk, leuk om aan je kinderen te laten zien laterBig Grin

Thnx voor de complimenten trouwens

@ Marty... Thnx voor de complimenten, de sneltreinvaart komt door arjen, hij is een meetje een chef kok ramsy maar dan in de beunerij. Altijd pushen haha.

Vanavond nog ff een leuke update weer veel gedaan vandaag namelijk.. Ff het kabeltje zoeken van me camera.
Antwoord
Zooo vandaag weer een lekker lange update om te laten zien dat wij niet stil zitten. en even de normale camera meegenomen voor wat betere fotos. Ik wil namelijk vanaf het begin tot het einde een fotoboek maken met alle werkzaamheden zodat wij dit bij shows, meetings etc. kunnen laten zien... dus dan moeten er wel wat goede fotos in staan.

Gister heeft onze grote vriend, stad en land afgebeld voor een stuurhuis en raad is een stad verderop hadden ze er nog 1 liggen, dit kan je geen geluk meer noemen. Vandaag zullen we hem even netjes opknappen en erin zetten, we zijn erg blij met deze mooie vondst voor haast niks..

[Afbeelding: 33msjuo.jpg]

Hier nog even een mooie foto van onze sportuitlaat van Simons

[Afbeelding: 2z3pe6t.jpg]

Hier nog een goede foto van de bevestigingsdingen voor het voorscherm, 1 homemade by the beunhaas

[Afbeelding: sgst3d.jpg]

Gisteren het middenstuk waar de stoelen op komen te staan helemaal mooi gemaakt aan de onderkant en in de menie en omvormer gezet, hij ziet er weer picobello uit, alleen de bovenkant moet nog gedaan worden. Gelijk erin gelast en ik moet zeggen hij zit er prima in, beter als dat hij eruit kwam.

[Afbeelding: 14c76dg.jpg]

Hier nog een goede foto van het eindresultaat van de erin gebakken wielrand... netjes geplamuurd en in de spuitprimer.

[Afbeelding: 1621jzs.jpg]

Incl. dorpel en om te laten zien dat de wielrand er netjes inzit.

[Afbeelding: 15rdw1c.jpg]

Een hoekje bij de achterbak, erin gelast, geplamuurd en in de spuitprimer

[Afbeelding: v4b6eb.jpg]

Hier zat eerst een heel mooi gat, op een vervelende plek... Met boortjes van piranha dr uitgeslepen en een plaatje voor gemaakt, nu staat het strak in de plamuur alleen nog even in de spuitprimer zetten..

[Afbeelding: 2ylwyog.jpg]

Het voorscherm, uitgedeukt, zat eerst een grote buts in.. Nu staat ie in de plamuur alleen nog in de spuitprimer zetten..

[Afbeelding: 2el9mc5.jpg]

[Afbeelding: 2na8ljn.jpg]

Nog een x de A-rjen stijl

[Afbeelding: 2dqulit.jpg]

We hebben alle deuren weer opgekallefaterd, hoekjes eringelast, roest weggehaald, in de omvormer gezet, in de ml, in de menie, en vervolgens in de spuitprimer...

[Afbeelding: 53okzm.jpg]

[Afbeelding: ibb66r.jpg]

[Afbeelding: 1tmy3a.jpg]

[Afbeelding: scgtib.jpg]

[Afbeelding: 11hw3s6.jpg]

[Afbeelding: 2pt2xy8.jpg]

[Afbeelding: 11hw3s6.jpg]

[Afbeelding: 20icoki.jpg]

60 minuten bezig om een update te maken, als je internet het raam uit kon gooien had ik het gedaan:S maarja hopelijk word er weer van genoten..

Vandaag stuurhuis netjes maken en plaatsen, hopelijk komen de verlagingsveren vandaag aan, en dempers.. ze zijn gister op de bus gegaan "zegt ie"..
Vol verwachting klopt ons hart...

Zo een vakantie gaat toch verrassend snel als je het druk hebt.

Gr. The Beunteam
Antwoord
Santa Maria!
Wat een werk jullie verrichten is echt ongelofelijk! *applaus*

(Ik volg alle projecten op de achtergrond)

Gr. Felix
Antwoord
Het zou mij niets verbazen als deze bewuste 240 over 100 jaar nog rond rijdt, zo grondig als jullie 'm hebben aangepakt en opgeknapt!! :o ;D

Knap hoor, het wordt een plaatje denk ik! Wink
Waar het hart Volvo van is...
Antwoord
Bedankt voor de bemoedigende woorden heren Big Grin

Spoed update:

[Afbeelding: 143ht15.jpg]

[Afbeelding: ae0bw2.jpg]

€480 euro lichter ;D
Antwoord
Vandaag weer eens ouderwets gesleuteld,
eens wat anders als plaatjes kloppen en bakken ;D

De achter veren zitten er al onder gewoon de achteras laten zakken
onder een krik tot de veren ontspannen waren en de nieuwe er op gezet,
uiteraard alle roestige troep netjes schoon gemaakt en voorzien van een verfje.

De 2 voorste veerpoten er af gehaald en samen met de hele bilstein en verlaging zooi
bij ons vaste beun garage adresje gebracht en morgen weer ophalen met de nieuwe dempers en veren er op Big Grin.

Dan de veerpoten ontroesten en schoonmaken en voorzien van een nieuw verfje.

Vandaag ook nog het stuurhuis er van onder getrokken (heeft huib helemaal zelf gedaan :eusa_clap: ) En het nieuwe stuurhuis voorzien van 2 lagen zwarte hoogglans hamerite Smile (gereviverft ;D )

Vanavond nog proberen het stuurhuis er weer onder te hangen en proberen de boel enigszins uit te lijnen (als de verf droog is).

Er gaat niets boven een dagje sleutelen Big Grin
Antwoord
Jullie blijven me verbazen . Heel veel petten af.
We hebben alle deuren weer opgekallefaterd, hoekjes eringelast, roest weggehaald, in de omvormer gezet, in de ml, in de menie, en vervolgens in de spuitprimer...

In deze volgorde ? en welke omvormer gebruiken jullie?

Succes verder
Jack
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Big Grin Project 164 T6 gewoon weer eens wat anders :) aRjen.T 67 49.188 19 May 2022, 06:12
Laatste bericht: aRjen.T
  Pontiac astre Turbo project Joey 3 3.000 21 November 2020, 01:33
Laatste bericht: Dopski
  Volvo Amazon B230FT Project ingmar 110 109.192 6 February 2017, 16:58
Laatste bericht: ingmar
  even voorstellen: Volvo 142 turbo Project jehannes 151 89.278 23 January 2017, 16:12
Laatste bericht: jehannes
  244 1980 3.0 24v project v58 29 24.253 7 November 2016, 21:45
Laatste bericht: v58
  Project Volvo 142R Barracuda_82 471 208.137 9 September 2016, 21:14
Laatste bericht: Estoque
  Ons groene project uit '76 rvanw 27 18.821 9 September 2015, 23:52
Laatste bericht: rvanw
  Volvo 245 Turbo project Gavin240 57 38.345 16 May 2015, 15:17
Laatste bericht: Gavin240
  Mijn Turbo Project Ticcie 450 298.579 25 March 2014, 00:08
Laatste bericht: 240turbo
  De TWEEDE volvo voor deze Belg! Rubicon 341 151.293 8 February 2014, 18:17
Laatste bericht: Rubicon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)