Zo vanochtend even naar de auto materialen maat geweest,
en een puntlas freesje gekocht 9,5 mm.....
Mijn ervaringen :eusa_think: op een vlakke plaat werkt het ideaal maar zodra we om een hoekje moeten
of op een lastig plekje zitten :eusa_wall:
Maar goed met een beetje geweld en een slijptol krijg je de rest wel los :eusa_whistle:
Dus met het freesje het middenste stuk er van tussen gehaald waar de stoelen op staan,
zodat je dan ook echt de bodemplaat kan zien, dat ie rot was wisten we al
Heeft nog heel wat voeten in aarde gehaald om die plaat er uit te krijgen ;D
Hij zat niet alleen gepuntlast op sommige plaatsen was er al iemand anders aan bezig geweest
wat het er niet echt makkelijker op maakte ;D
Ook de verstuivers er uit gehaald om ze ultrasooniesch te laten reinigen door de vader van de beunmaat

Ook dit ging weer niet van harte maar uiteindelijk gewoon de verstuiver met leiding en al er uit getrokken en tussen de bankschroef uit elkaar gedraaid :eusa_whistle:
Even het explosie gevaar wat vermindert ;D
En nog wat extra vermindert, moet wel zeggen dat de benzine tank mooi schoon is vanbinnen
En nog even het linker voorscherm er af gepeutert en nog wat roest plekjes tegen gekomen.
De auto is nu wel zo goed als kaal, ook vandaag weer wat tectyl aan het afkrabben geweest wat een rotwerk :eusa_wall:.
Ennnnnn vanavond ga ik naar een Cebora mig/mag apparaatje kijken laten we hopen dat het wat is
Groets arjen