10 September 2007, 23:28
très belle!
- met roest op de bekende plaatsen - :-)
- met roest op de bekende plaatsen - :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
pp's Turbo
|
10 September 2007, 23:28
très belle!
- met roest op de bekende plaatsen - :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
11 September 2007, 14:03
nee, wielbakken zijn al vernieuwd ;D ;D ;D
rest wordt ook nog strak gemaakt, half jaar de tijd : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vraag me alleen af waar dit relais voor dient, tegen rechterschutbord, net boven de accu, onder de bobine, zit namelijk niets aan vast....geen stekkertje oid, en heb bij de bobine ook een draadje "over" ![]() ![]()
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
11 September 2007, 15:52
stationair 1500rpm en een oliedruk van over de 5 bar ;D
11 September 2007, 16:15
;D ;D ;D, nee, stationair gewoon 800 rpm, maar gaskabel stond te strak ;D ;D, en 5 bar...moet de draad nog doortrekken, meter zit er al, is al aangesloten, maar sensor met dubbele palletjes moet er nog in, vandaar de 5 bar ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
11 September 2007, 17:09
hey pp eventjes een andere vraag; heb je de boeken al?
ze zijn erg laat -nogmaals mijn excuses- op de post gegaan, maar ze zouden er nu zeker al moeten zijn. krijg van dennis namelijk mail over zn vadis dvd en die is het zelfde moment de deur uit gegaan.
11 September 2007, 18:05
nope, nog niets ontvangen, maar heb inmiddels al een Haynes uit gescoort,
wel hulp nodig bij intercooler binnenkort....... ;D ;D ;D ;D ;Ddus al je tijd hebt.... :-* :-* :-*
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
12 September 2007, 19:14
moet je maar even mailen hoe of wat pp
![]() jelmar -apenstaart- tiscali punt nl
14 September 2007, 01:59
Dat draadje bij de bobine lijkt op doe-het-zelf-werk.
Het relais is dacht ik voor de ontsteking. Ik vrees dat er de nodige "oplossingen" zijn gemaakt. Wat ik zou doen is de boel terug naar origineel brengen. Gr ![]()
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
14 September 2007, 08:37
het relais is voor de koudestartinjector, normaal wordt die alleen bediend tijdens starten maar bij een turbo wordt er na het starten dus als de motor al loopt nog een aantal keer met pulsen door het relais extra benzine ingespoten
en zogauw de motor warm is en hij wordt opnieuw gestart wordt er normaal niet meer ingespoten door de koudestartinjector maar met dit relais weer wel eventjes de originele werking volgens volvo zet ik vanavond wel hier in dit topic
Volvo S70R B5234T4 M59
14 September 2007, 09:32
dus.... geeft niet echt dat het niet is aangesloten?
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99 |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|