Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pp's Turbo
#11
très belle!
- met roest op de bekende plaatsen - :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
#12
nee, wielbakken zijn al vernieuwd ;D ;D ;D
rest wordt ook nog strak gemaakt, half jaar de tijd :Smile :Smile :Smile
[Afbeelding: 11092007132uq6.th.jpg]
[Afbeelding: 11092007135vd1.th.jpg]
vraag me alleen af waar dit relais voor dient, tegen rechterschutbord, net boven de accu, onder de bobine, zit namelijk niets aan vast....geen stekkertje oid, en heb bij de bobine ook een draadje "over"[Afbeelding: 11092007133kw2.th.jpg]
[Afbeelding: 11092007134ew2.th.jpg]


Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#13
stationair 1500rpm en een oliedruk van over de 5 bar ;D
Antwoord
#14
;D ;D ;D, nee, stationair gewoon 800 rpm, maar gaskabel stond te strak ;D ;D, en 5 bar...moet de draad nog doortrekken, meter zit er al, is al aangesloten, maar sensor met dubbele palletjes moet er nog in, vandaar de 5 bar ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#15
hey pp eventjes een andere vraag; heb je de boeken al?

ze zijn erg laat -nogmaals mijn excuses- op de post gegaan, maar ze zouden er nu zeker al moeten zijn.

krijg van dennis namelijk mail over zn vadis dvd en die is het zelfde moment de deur uit gegaan.
Antwoord
#16
nope, nog niets ontvangen, maar heb inmiddels al een Haynes uit gescoort,
wel hulp nodig bij intercooler binnenkort....... ;D ;D ;D ;D ;Ddus al je tijd hebt.... :-* :-* :-*
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#17
moet je maar even mailen hoe of wat pp Wink

jelmar -apenstaart- tiscali punt nl
Antwoord
#18
Dat draadje bij de bobine lijkt op doe-het-zelf-werk.

Het relais is dacht ik voor de ontsteking.

Ik vrees dat er de nodige "oplossingen" zijn gemaakt. Wat ik zou doen is de boel terug naar origineel brengen.


Gr Wink
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
#19
het relais is voor de koudestartinjector, normaal wordt die alleen bediend tijdens starten maar bij een turbo wordt er na het starten dus als de motor al loopt nog een aantal keer met pulsen door het relais extra benzine ingespoten

en zogauw de motor warm is en hij wordt opnieuw gestart wordt er normaal niet meer ingespoten door de koudestartinjector maar met dit relais weer wel eventjes

de originele werking volgens volvo zet ik vanavond wel hier in dit topic
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#20
dus.... geeft niet echt dat het niet is aangesloten?
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Voorstellen : De Turbo Intercooler Kogelman 3 814 7 June 2024, 18:14
Laatste bericht: Kogelman
  Even voorstellen 240 Turbo Brick Japster 2 2.449 16 August 2021, 08:49
Laatste bericht: Yezzz
  amazon turbo edwin 184 148.153 27 January 2021, 23:09
Laatste bericht: edwin
  Pontiac astre Turbo project Joey 3 3.076 21 November 2020, 01:33
Laatste bericht: Dopski
  Mijn Volvo 242 turbo Volvo 142 B23 279 191.122 28 October 2019, 13:47
Laatste bericht: EduardW
  Volvo 244/240 turbo Naciremus 1 3.004 30 November 2018, 19:04
Laatste bericht: UraniumFever
  Brum; de blauwe 245 turbo Schipper 126 99.910 30 May 2017, 23:08
Laatste bericht: Schipper
  De Volvo's van Estoque - '83 245 Turbo & '77 242 Turbo Estoque 779 459.241 6 May 2017, 20:38
Laatste bericht: sander69
  even voorstellen: Volvo 142 turbo Project jehannes 151 90.749 23 January 2017, 16:12
Laatste bericht: jehannes
  Blauwe 245 Turbo '84. hooge048 51 43.663 18 August 2016, 15:45
Laatste bericht: jehannes

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)