Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
kaasie schreef:zijn alle drie 16v zuigers.
er is alleen 1 verschil.
bekijk eens de hoogte van de piston pennen.
de nieuwe hebben de pen hoger zitten zodat je een langere drijfstang kunt gebruiken, wat weer gunstig is voor onder andere de zijdelingse krachten op de zuiger. klopt dat zon beetje?
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 455
Topics: 33
Lid sinds: Nov 2005
Of de compressie beinvloeden....
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Berichten: 1.038
Topics: 23
Lid sinds: Apr 2006
Berichten: 455
Topics: 33
Lid sinds: Nov 2005
Jij speelt vals..... jij weet vast wat Kaasie in de schuur / onder z'n kussen heeft liggen
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Berichten: 1.386
Topics: 54
Lid sinds: Mar 2005
Lukas Lagerweij schreef:Jij speelt vals..... jij weet vast wat Kaasie in de schuur / onder z'n kussen heeft liggen
Ik mag van Kaasie nooit meedoen met zulke raad en win spelletjes
Flauw he
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Berichten: 1.442
Topics: 28
Lid sinds: Mar 2005
a.huis schreef:Lukas Lagerweij schreef:Jij speelt vals..... jij weet vast wat Kaasie in de schuur / onder z'n kussen heeft liggen
Ik mag van Kaasie nooit meedoen met zulke raad en win spelletjes 
Flauw he 
ik heb met je te doen a.huis
dit gaat me van het hart. :oops:
voor deze keer mag je ook mee doen goed :lol: :lol: :lol:
ik denk dat JEE/WEE een heel eind op weg is. :wink:
de 3 drijfstangen zijn alle van de B2** motor.
dus alle even lang.
alleen de diktes verschillen
waarom dan een andere hoogte van de zuigerpen. :roll:
Berichten: 1.442
Topics: 28
Lid sinds: Mar 2005
iedereen mag mee doen.
alleen een paar mensen weten het :lol:
//edit
ging het over wat kaasie onder zn kussen heeft liggen of wat anders ?