4 September 2017, 20:19
Begrijpelijk dat die belasting regel roet in het eten gooit. Wel tof dat jullie het afmaken
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix
Project "De Belg"
|
4 September 2017, 20:19
Begrijpelijk dat die belasting regel roet in het eten gooit. Wel tof dat jullie het afmaken
Volvo 142S - 1973
Felix
4 September 2017, 21:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 September 2017, 22:16 door aRjen.T.)
Ogja t was een prachtig project haha ik zat nog eens terug te kijken en wat waren we eigenlijk een broekenmannen hahaha.
Zal vanavond nog eens verder met de foto's regelen. Huib is z'n log in kwijt helaas, iemand ideeen hoe ie dat weer terug kan krijgen? Dan kunnen we ook de foto's in zijn posts weer recht zetten. Niet alles lukt imageshack en photobucket gaat niet maar de tinpic pics wel dus toch een heleboel weer terug op t forum weten te krijgen ![]()
6 September 2017, 20:54
Hey Frox jij bent er nog steeds! Heel goed! Is onze Saint77 er ook nog wel eens? Die was ook groot fan!
Ik heb even huib z'n account geleend om ook zijn foto's weer recht te zetten. Als het goed is is het hele topic weer leesbaar nu!! ![]() Arjen
6 September 2017, 23:04
Die is er zelden wel nog steeds forum eindbaas. :p
Maarre de 244 is toch van voor 87 dus gewoon overgangsregelingdelinquent?
7 September 2017, 09:22
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 September 2017, 09:28 door aRjen.T.)
Hey! Leuk dat jij hier ook nog rond hobbelt!
Ja hij is van 81 maar staat op gas he, en gezien ik groot fan ben van gasvormige brandstoffen is het ook het idee om hem op gas te draaien. Wilde eens wat anders, K-jet laten zitten en op standalone LPG injectie wat vermogen maken ![]() Benzine rijden vanwege een of andere domme overheidsmaatregel en dan ook nog 3 maanden per jaar niet mogen karren, is natuurlijk ECHT te dom voor woorden. Zijn er al mensen die zoiets geprobeerd hebben? Ik ben redelijk thuis in de LPG markt maar heb nog niet echt een betaalbaar standalone systeempje gezien. Groetjes!
7 September 2017, 13:33
![]() ![]() Alvast maar beginnen met goodies verzamelen ![]() ![]()
7 September 2017, 14:35
Kjet weghalen en alleen op lpg gaan rijden.
Inlaatspruitstuk met gasklep en lpg injectors, hele benzine verhaal weghalen. Ruimt lekker op en op de plaats van de benzine tank kan een leuke onderbouw lpg tank. Betaalbaar stand alone lpg aansturing ben ik ook benieuwd naar. Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
7 September 2017, 16:22
Gehe leuk idee Jerry maar daar ben ik dan weer niet rebels genoeg voor denk ik.
Het is een sedan dus daar past een flink tank achter de achterbank. Benzine is wel fijn als lpg niet verkrijgbaar is.
7 September 2017, 18:34
Daar past een leuke tank in ja, lpg is toch overal verkrijgbaar
![]() Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
7 September 2017, 18:43
In NL wel ja maar als ik er een keer mee op roadtrip wil....
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|