Topics: 39
asterix schreef:Misschien wel even zo snel mogelijk de holle ruimtes (chassisbalken enzo) volspuiten met ML ofzo.
Zullen ook wel mooi blank zijn vanbinnen...
Ja, dat denk ik ook. Zal de boel flink volspuiten.
Vanavond het interieur eruit gehaald, want dat stinkt en is nog vochtig. Tevens de laatste onderdeeltjes in het motorruim eruit gehaald en alle losse zooi gestofzuigd. Alle ontmantelde kabels afgeknipt en terug naar binnen getrokken. Gelukkig blijft er meer dan genoeg "vlees" over om een nieuwe kabelboom aan vast te solderen.
Morgen ga ik naar een 242 kijken (zelfde bouwjaar en kleur) die van achteren is aangereden door een vrachtwagen. Kerel had er een B230FT ingelegd en veel werk ingestoken (veel laswerk enz.) Nu is ie waarschijnlijk total loss. Hij heeft een Amazon gekocht waar hij zijn B230FT in gaat bouwen, dus daar zitten ook weer een hoop bruikbare onderdelen aan vast. Relax dus.
Topics: 2
Je gaat dus naar de auto van Jan kijken!

Die zat inderdaad flink in elkaar, gisteren nog even gaan kijken daar. Zuur voor hem!
Topics: 60
Het wordt dus een Frankenstein haha
Topics: 163
Moet goed komen. Wat betreft bekabeling zou ik denk ik een goede type stekkertjes nemen met knijpverbinding, is misschien bedrijfszekerder dan solderen (breken) etc.
Heb trouwens nog wel blauwe deurbak(ken) voor je.
pascal1989 schreef:Je gaat dus naar de auto van Jan kijken!
Die zat inderdaad flink in elkaar, gisteren nog even gaan kijken daar. Zuur voor hem!
Ja, echt kl*te. Maar Jan die beunt wel weer iets anders in elkaar.
Yellow240 schreef:Het wordt dus een Frankenstein haha 
Hoezo?
DopdeDouwer schreef:Moet goed komen. Wat betreft bekabeling zou ik denk ik een goede type stekkertjes nemen met knijpverbinding, is misschien bedrijfszekerder dan solderen (breken) etc.
Heb trouwens nog wel blauwe deurbak(ken) voor je.
Daar heb ik wel interesse in. Heb rechts een zwarte en m'n linkse blauwe laatst per ongeluk kapot gemaakt.
Topics: 52
Nog interesse in een grille en koplampen (rechthoekig 264 model) voor een flathood? Mag wel voor een zacht prijsje jouw kant op eventueel.
Topics: 54
Gristusss wat een trieste zooi man.
Groeten van Frans
v700r schreef:Gristusss wat een trieste zooi man.
Frans, zo zien we de 240's toch het liefst

.