Berichten: 699
Topics: 116
Lid sinds: Nov 2009
DennisvdB schreef:Die van mij heeft swag
swag (s.w.a.g.)
Stuff We All Get (S.W.A.G.)
I went to the trade show and scored a ton of swag (s.w.a.g.) from the vendors like t-shirts, coffee mugs, bumper stickers, blah blah.
:-)
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Jeroen V schreef:swag (s.w.a.g.)
Stuff We All Get (S.W.A.G.)
I went to the trade show and scored a ton of swag (s.w.a.g.) from the vendors like t-shirts, coffee mugs, bumper stickers, blah blah.
:-)
..hmm.. jammer.. geen instelbare swag dus..
Berichten: 6.729
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Drk schreef:Met thinner, normaal doe ik dat liever niet, want dat is zo maar straffe kost. Begonnen met die binnenkant, in het geval de lak zou reageren. Gelukkig was dat niet het geval. Zo ook heeft de eigenaar de boel gelukkig niet geschuurd voordat hij het erop heeft gezet.
De geplamuurde of rotte stukken wil ik eigenlijk meteen eruit slijpen en opnieuw erin lassen.
Heb je het eerst nog laten intrekken/weken oid? Ben vandaag met frox bezig geweest met zijn dorpels. Zit nogal goed vast, zijn een aantal (dikke) lagen. Wasbenzine of thinner zette geen zoden aan de dijk. Voorzichtig eraf krabben met een ijskrabber ging eigenlijk het beste, daarna nog een keer met commandant 5. Kortom ik had het gauw gezien
Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009
Pfff inderdaad
Met thinner ging wel maar duurde gewoon te lang omdat het denk ik wel 4 lagen zijn.
Eigenlijk moeten we gewoon ergens een paar kleine chineesjes kunnen huren :wink:
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
verwarmen met een verfstripper (dus niet heet stoken...) en dan thinner gaat anders prima, beide aardolieproducten dus moet het elkaar verdunnen ende vloeibaar maken..
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Gisteren m'n heldere knippers binnen gekregen. Helaas 24 euro bij moeten betalen (wat een ontiegelijk afzetterij, maar ja).
Gisteren tevens de gratis B23 gehaald. Het blok verbruikte olie nadat hij in het verleden heet was gelopen. Dit kwam weer door de distributie die een tandje verkeerd stond.
Net het blok achter uit de 242 gehaald. Dat is fout gegaan, waardoor er nu een deukje naar buiten zitten (lak is gescheurd, dus dat kan ook lekker gaan roesten).
(398) Kop van het blok gehaald. Uit zuiger 2 is een stukje afgebroken. Cilinderwand voelt ribbelig en heeft redelijk wat schade aan de bovenzijde. De kop had ook schade bij cilinder 2. A Nokkenas uit de kop gehaald en kop bij het oudijzer gegooid.
Wat zou een setje overmaatse zuigers + een blok honen kosten?
Berichten: 2.832
Topics: 52
Lid sinds: Sep 2008
24 euro bijbetalen voor?
Zuigers kun je bij scandcar bestellen. Cilinders boren even een revisiebedrijfje bellen. Maar dan zou ik het blok eerst grondiger inspecteren. Krukas nameten en dergelijke. Als alles binnen toleranties is en je steekt er gelijk nieuwe lagers in heb je voor een redelijke prijs een zgan blok. Of je lapt 200 voor een goede b23 :-D. Das goedkoper.
Berichten: 2.310
Topics: 56
Lid sinds: Sep 2008
Gratis is niet duur, maar nokkenasje en een deukje (balen) voor niks
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Berichten: 74
Topics: 4
Lid sinds: Nov 2011
Deze moet ik effe hier parkeren...
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Johann schreef:Deze moet ik effe hier parkeren...
ik weet nog wel een ander adres hoor..