Topics: 116
DennisvdB schreef:Die van mij heeft swag
swag (s.w.a.g.)
Stuff We All Get (S.W.A.G.)
I went to the trade show and scored a ton of swag (s.w.a.g.) from the vendors like t-shirts, coffee mugs, bumper stickers, blah blah.
:-)
Topics: 289
Jeroen V schreef:swag (s.w.a.g.)
Stuff We All Get (S.W.A.G.)
I went to the trade show and scored a ton of swag (s.w.a.g.) from the vendors like t-shirts, coffee mugs, bumper stickers, blah blah.
:-)
..hmm.. jammer.. geen instelbare swag dus..
Topics: 163
Drk schreef:Met thinner, normaal doe ik dat liever niet, want dat is zo maar straffe kost. Begonnen met die binnenkant, in het geval de lak zou reageren. Gelukkig was dat niet het geval. Zo ook heeft de eigenaar de boel gelukkig niet geschuurd voordat hij het erop heeft gezet.
De geplamuurde of rotte stukken wil ik eigenlijk meteen eruit slijpen en opnieuw erin lassen.
Heb je het eerst nog laten intrekken/weken oid? Ben vandaag met frox bezig geweest met zijn dorpels. Zit nogal goed vast, zijn een aantal (dikke) lagen. Wasbenzine of thinner zette geen zoden aan de dijk. Voorzichtig eraf krabben met een ijskrabber ging eigenlijk het beste, daarna nog een keer met commandant 5. Kortom ik had het gauw gezien
Topics: 16
Pfff inderdaad
Met thinner ging wel maar duurde gewoon te lang omdat het denk ik wel 4 lagen zijn.
Eigenlijk moeten we gewoon ergens een paar kleine chineesjes kunnen huren :wink:
verwarmen met een verfstripper (dus niet heet stoken...) en dan thinner gaat anders prima, beide aardolieproducten dus moet het elkaar verdunnen ende vloeibaar maken..
Topics: 39
Gisteren m'n heldere knippers binnen gekregen. Helaas 24 euro bij moeten betalen (wat een ontiegelijk afzetterij, maar ja).
Gisteren tevens de gratis B23 gehaald. Het blok verbruikte olie nadat hij in het verleden heet was gelopen. Dit kwam weer door de distributie die een tandje verkeerd stond.
Net het blok achter uit de 242 gehaald. Dat is fout gegaan, waardoor er nu een deukje naar buiten zitten (lak is gescheurd, dus dat kan ook lekker gaan roesten).
(398) Kop van het blok gehaald. Uit zuiger 2 is een stukje afgebroken. Cilinderwand voelt ribbelig en heeft redelijk wat schade aan de bovenzijde. De kop had ook schade bij cilinder 2. A Nokkenas uit de kop gehaald en kop bij het oudijzer gegooid.
Wat zou een setje overmaatse zuigers + een blok honen kosten?
Topics: 52
24 euro bijbetalen voor?
Zuigers kun je bij scandcar bestellen. Cilinders boren even een revisiebedrijfje bellen. Maar dan zou ik het blok eerst grondiger inspecteren. Krukas nameten en dergelijke. Als alles binnen toleranties is en je steekt er gelijk nieuwe lagers in heb je voor een redelijke prijs een zgan blok. Of je lapt 200 voor een goede b23 :-D. Das goedkoper.
Topics: 56
Gratis is niet duur, maar nokkenasje en een deukje (balen) voor niks
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 4
Deze moet ik effe hier parkeren...
Johann schreef:Deze moet ik effe hier parkeren...
ik weet nog wel een ander adres hoor..