Topics: 2
Bedankt voor de leuke reacties!
Jambon schreef:..past ook prima bij het straatbeeld...:wink:
Haha, heb nog geen klachten gehad

sterker nog, ik mag de carport van de buren gebruiken als het regent :p
Topics: 288
zulke buren heb ik ook (omdat mijn helft van de carport vol staat...) ooit een dergelijke operatie in een dergelijke "buurt" uitgevoerd aan de Ama van m'n zus, met al die lekkages kom je r zelf nog zwarter uit te zien dan de bodem, en dan een blok in de takels.. dat levert overigens wel wat fronzende wb's op..
Topics: 56
Zou maar en beetje gewicht in de kofferbak stoppen, anders sla je voorover bij het remmen:wink:
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 163
serieuze upgrade.
welke ET waarde hadden je velgen?
En hoe doe je dat met de remleidingen; eest had je er 2, nu nog maar 1 toch. Wat doe je met de over geblevene?
Black Moose schreef:Zou maar en beetje gewicht in de kofferbak stoppen, anders sla je voorover bij het remmen:wink:
Hahaha gelukkig is het een station wagon, zit al wat extra gewicht achterin
DopdeDouwer schreef:serieuze upgrade.
welke ET waarde hadden je velgen?
En hoe doe je dat met de remleidingen; eest had je er 2, nu nog maar 1 toch. Wat doe je met de over geblevene?
De ET waarde was uit m'n hoofd 40 of 38 of i.d. In ieder geval voor voorwiel aangedreven Volvo's, vandaar de spacers. De remleidingen heb ik er 1 aan elke kant van afgedopt bij het verdeel blok. Zou moeten werken, ik merk het deze week. Als het goed werkt haal ik de loze leidingen aan elke kant weg.
Ow dat is mooi, dus die spacers had je toch al.
Ben benieuwd naar je ervaringen.
Topics: 288
goed verhaal... kun je ens meten wat de afstand buitenzijde van flens tot flens is?
Wel een handig systeem die 740 achteras.
Wil mijn draag armen ook een keertje vervangen.
Enne dat bochtje over de achteras, is die nog demontabel en de moeite waard om te over te nemen?(voorlaatste foto)