7 July 2011, 07:17
Even de status.
Heb alle slangen van het koelsystem gedemonteerd en het hele systeem schoongespoeld tot echt allen drab eruit was, en dat was heel wat.
Vervolgens een nieuwe termostaat van 87 graden geplaatst.
Heb nieuwe contactpunten geplaatst en vervolgens weer opnieuw afgesteld.
na een proefrit gekeken hoe de afstelling is en blijkt dat hij niet op tijd staat.
kleppen deksel eraf gehaald en gecontroleerd.
Alle speling is volgens boekje, ook niet dus.
Verdelerkap eraf en gekeken naar het asje die de rotor aandraait, die gaat niet recht naar boven, dat is wel of niet goed????
Ik kan me nl. voorstellen dat die misschien roet in het eten gooit.
heeft ÃÃn van jullie hier ervaring mee??
Het asje gaat naar rechts als je hem omhoog trekt, ongeveer 1/8 slag.
Ik heb drie proefritjes gemaakt en in iedere keer staat hij net niet op tijd.
Heb alle slangen van het koelsystem gedemonteerd en het hele systeem schoongespoeld tot echt allen drab eruit was, en dat was heel wat.
Vervolgens een nieuwe termostaat van 87 graden geplaatst.
Heb nieuwe contactpunten geplaatst en vervolgens weer opnieuw afgesteld.
na een proefrit gekeken hoe de afstelling is en blijkt dat hij niet op tijd staat.
kleppen deksel eraf gehaald en gecontroleerd.
Alle speling is volgens boekje, ook niet dus.
Verdelerkap eraf en gekeken naar het asje die de rotor aandraait, die gaat niet recht naar boven, dat is wel of niet goed????
Ik kan me nl. voorstellen dat die misschien roet in het eten gooit.
heeft ÃÃn van jullie hier ervaring mee??
Het asje gaat naar rechts als je hem omhoog trekt, ongeveer 1/8 slag.
Ik heb drie proefritjes gemaakt en in iedere keer staat hij net niet op tijd.
Een dag niet gereden in de volvo, is als een dag zonder sex?