Topics: 9
Needz less boost.
Kutdag zowieso. Veel te heet om te sleutelen, en ik kreeg de verdeleras van mijn blok niet goed erin, dus op goed geluk erin geworpen. Blijkbaar kan ie er maar op 1 manier in maar ik heb hem een beetje geforceerd ;D Nu nog die vliegwielmoer met 350 NM vastzetten.... Ik heb em al tot 220Nm gekregen.
Toch nog goed nieuws, ik heb mijn oliedruksensor uit Las Vegas binnengekregen. Verzacht de pijn toch een beetje.
Moatie, succes ermee! Welcome to teh club of Cartercrushers/Blukskebutsers!
Topics: 56
Het kan alleen nog maar beter worden ;D
Sterkte met de volvo's en geniet maar eerst van de vakantie.
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 18
No spang, komt goed brah!
Topics: 18
DennisvdB schreef:Kever erbij? Wat? Dat is tenminste goed nieuws! Al die Volvo's hier...
Dirk, goed gedaan jochie. Wij allebei B230 met Mitsu 15G, die strontbak van Nicky voorblijven! ;D PB er ook nog bij trouwens!
Wordt nog wel wat met de Volvo scene in Brabant haha.
zo das al een minder!
gegroet niccky
Topics: 5
Die rivaliteit was er vorig jaar niet
(Nicky naast zijn Aston ;D)
760 | Groen | Snel
Topics: 39
Haha, inderdaad. Wat een gehaat
De kap is trouwens intussen geopend en het blijkt maar weer, wat ben ik toch een doemdenker.
1 intercoolerslang is eraf geklapt. Teruggezet (of laten zetten, door rivaal Sjefke) en hij doet het weer beter dan ooit tevoren.
De toeter voegt trouwens ook nog 23 pk toe.
pwaes schreef:en Dirk, is de schade al bekend?/
Als t t slangetje is van de wastegate heb je met onbeperkte druk gereden... ;D ga je wel ff hard van
Ik zal eens een foto van het geheel maken. Kunnen jullie meedenken...
Topics: 16
Drk schreef:Haha, inderdaad. Wat een gehaat 
De kap is trouwens intussen geopend en het blijkt maar weer, wat ben ik toch een doemdenker.
1 intercoolerslang is eraf geklapt. Teruggezet (of laten zetten, door rivaal Sjefke) en hij doet het weer beter dan ooit tevoren.
Ooh mooi Geen schade dus?
Dus er kom ook geen b230 in?
Drk schreef:De toeter voegt trouwens ook nog 23 pk toe.
Hahaha ik moest wel even lachen
Gratis PK's
Topics: 9
Ik kan niemand bedenken die blijer is met een werkende toeter dan Dirk. Die gast is constant aan het toeteren, naar van alles en nog wat. Dirk, succes met de toetah!
Jawel, die B230 komt sowieso. Alleen heeft het nu niet zo'n hoge prioriteit. Kan nu mooi eerst die donkerblauwe slopen.