Topics: 31
Bert N schreef:Fijn Erik dat je de auto weer terug hebt en dat je (tot nu toe) tevreden bent over gereviseerde motor. De auto had dus echt wel een groot onderhoud nodig zo te lezen.
Wel jammer dat je dit niet wist toen je de auto kocht.
Maar even geen reclame maken voor de verkoper. :-X
Dat maakte ik voor de tijd ook al niet. Maar we noemen geen namen, P.D. de V te G :-X
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 36
Goed nieuws! Ik heb dit topic de hele tijd gevolgd, blij dat het opgelost is 8)
Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Topics: 31
thuur schreef:Goed nieuws! Ik heb dit topic de hele tijd gevolgd, blij dat het opgelost is 8)
Gr 
Anders ik wel ;D.
240diesel schreef:Hoe zit het met natrekken van de kopbouten, moet je nog terug na 5000KM?
Na 1000 km moeten inderdaad de kopbouten worden nagetrokken, samen met het olie verversen.
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 135
Erik265 schreef:Bert N schreef:Fijn Erik dat je de auto weer terug hebt en dat je (tot nu toe) tevreden bent over gereviseerde motor. De auto had dus echt wel een groot onderhoud nodig zo te lezen.
Wel jammer dat je dit niet wist toen je de auto kocht.
Maar even geen reclame maken voor de verkoper. :-X
Dat maakte ik voor de tijd ook al niet. Maar we noemen geen namen, P.D. de V te G :-X 
dat is in dit geval wel duidelijk dat deze garage/bedrijf/persoon niet echt goed wist wat hij verkocht ofwel gewoon een te dure auto verkocht heeft met een slechte motor. Al dan niet met opzet natuurlijk waar je natuurlijk niet van uit hoort te gaan. Maar het geeft wel een matig gevoel over zo'n bedrijf. Dat is zeker.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"