13 March 2012, 15:05
Mensen,
Ik heb mij nog niet voorgesteld hier, mijn excuses, ik ben nog op het werk, maar ik moet (nog steeds) weten waarom mijn wagen met koude motor beroerd start.
Als ik de sleutel omdraai, slaat de motor meteen aan, maar blijft hooguit 2 seconden stationair lopen. Als ik gasgeef op het moment dat hij uitvalt, helpt niet.
Ook als ik meteen gas geef, hij gaat meteen wel toeren maken, maar valt daarna gewoon weer uit. Ik neem aan dat ik de 5e sproeier dus niet hoef te verdenken.
Zelf denk ik dat het het bi-metaaltje is die aanvoelt of de motor warm is of niet.
Graag wil ik een second opinion, je kan het beste alles zeker weten.
Vervangen onderdelen zijn (inmiddels): Bobine, bougies, benzFilter... dat zijn tenminste de dingen die hiermee te maken zou kunnen hebben gehad.
Groet'n uut Assen
Ik heb mij nog niet voorgesteld hier, mijn excuses, ik ben nog op het werk, maar ik moet (nog steeds) weten waarom mijn wagen met koude motor beroerd start.
Als ik de sleutel omdraai, slaat de motor meteen aan, maar blijft hooguit 2 seconden stationair lopen. Als ik gasgeef op het moment dat hij uitvalt, helpt niet.
Ook als ik meteen gas geef, hij gaat meteen wel toeren maken, maar valt daarna gewoon weer uit. Ik neem aan dat ik de 5e sproeier dus niet hoef te verdenken.
Zelf denk ik dat het het bi-metaaltje is die aanvoelt of de motor warm is of niet.
Graag wil ik een second opinion, je kan het beste alles zeker weten.
Vervangen onderdelen zijn (inmiddels): Bobine, bougies, benzFilter... dat zijn tenminste de dingen die hiermee te maken zou kunnen hebben gehad.
Groet'n uut Assen