Berichten: 9.872
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
Ja ik was wel benieuwd naar de (rij) ervaring. Verschil tussen V en T moet toch duidelijk merkbaar zijn.
En hoeveel kleppen moest je bijstellen en hoeveel?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 398
Topics: 49
Lid sinds: Jan 2009
Ik durf wel te zeggen dat ik geen kleppen hoefde te stellen.
Dat moest zo ie zo namelijk.
Maar ik heb 1 x 0.05, 1x 0.15 en 6 x 0.1 gesteld.
De dunste is 3.50, 1 x 3.60, 3 x 3.65, 2 x3.80 en 1 x 3.85.
Denk dat ie nu een beetje te rijk loopt, helaas heb ik geen CO-meter.
Verder wil ik graag de LPG mixer direct onder het inlaatspruitstuk plaatsen, en de luchtweger op laten tillen bij LPG rijden.
De motor loopt heerlijk stationair, lekker rustig.
Met de V, en voor het stellen van de kleppen en de ontsteking, liep ie toch wat rouw.
Ook pakt hij lekker op.
wordt vervolgd
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......