13 January 2010, 15:59
Hallo,
mijn koppakking was doo,r dus nieuwe (laten) plaatsen alsook alle andere pakkingen en keeringen die je op dan tegenkomt...
nu zit ik met twee dingen,
1 het ene ritje door de stad komt de meter niet van de C los, het andere ritje, zoals vanmorgen het terug ritje van het ziekenhuis (heeft een pauze van een uur tussen gezeten tussen heen en terug)
staat de meter vrijwel direct op N en loopt de naald bij langzaam rijden tegen de bovenrand van de N, zet ik de auto stil, stationair, zakt de naald weer naar het midden van de N...
2 ik heb nog steeds heel veel condens uit de uitlaat tijdens het rijden, ook als ik vanuit Utrecht naar Amsterdam ben gereden heb ik in de stad veel condens achter me de uitlaat uitkomend...
peil van koelvloeistof is wel goed en na 150km nog niets gezakt en kan ik na een rit zo de dop van het koelvloeistof reservoir afdraaien zonder druk (wel enige druk, maar het spuit er zeker niet uit)
iemand een idee? kan het de temperatuur meter zijn (temp sensor heet dat dan geloof ik) of loopt de auto toch echt warm....
en die condens..
mijn koppakking was doo,r dus nieuwe (laten) plaatsen alsook alle andere pakkingen en keeringen die je op dan tegenkomt...
nu zit ik met twee dingen,
1 het ene ritje door de stad komt de meter niet van de C los, het andere ritje, zoals vanmorgen het terug ritje van het ziekenhuis (heeft een pauze van een uur tussen gezeten tussen heen en terug)
staat de meter vrijwel direct op N en loopt de naald bij langzaam rijden tegen de bovenrand van de N, zet ik de auto stil, stationair, zakt de naald weer naar het midden van de N...
2 ik heb nog steeds heel veel condens uit de uitlaat tijdens het rijden, ook als ik vanuit Utrecht naar Amsterdam ben gereden heb ik in de stad veel condens achter me de uitlaat uitkomend...
peil van koelvloeistof is wel goed en na 150km nog niets gezakt en kan ik na een rit zo de dop van het koelvloeistof reservoir afdraaien zonder druk (wel enige druk, maar het spuit er zeker niet uit)
iemand een idee? kan het de temperatuur meter zijn (temp sensor heet dat dan geloof ik) of loopt de auto toch echt warm....
en die condens..