Topics: 52
Hallo,
Omdat ik wil overstappen op megasquirt, kan ik geen verstuivers gebruiken van een K jettronic systeem omdat deze niet elektronisch gestuurd zijn. Is het mogelijk om de verstuivers van een LH jettronic systeem te gebruiken op dezelfde kop?
Wouter
Voor zover ik het nu begrijk moet ik de gaten voor de originele verstuivers afdichten en dan gebruik maken van injectie in het spruitstuk. Omdat deze motor in mijn 142 moet komen zal er toch een ander spruitstuk op gemaakt moeten worden. Niemand die een oplossing heeft om de oude gaten te gebruiken?
Wouter
Topics: 22
hmmm, ik had hier echt wat gepost ergens vandaag. vreemd.
oude gaten in kop icm met bijvoorbeeld dodge neon injectoren (zie TB voor meer info)
of oude gaten afdichten (of kjet injectoren laten zitten voor zolang) en dan inlaatspruitstuk met injectorgaten er in, van bijvoorbeeld B230F. eventueel afzagen en iets anders van maken of aanlassen, ik weet niet hoe het gaat passen in een 140.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
uhhh... ik begin net op dit forum, wat is TB? Maar Dodge Neon injectoren zouden er dus wel in passen? De gaten afdichten is inderdaad ook een optie. Ik kan altijd nog een spruitstuk in elkaar bakken natuurlijk, misschien kan ik dan gelijk een wat groter gasklephuis gebruiken voor een beetje meer vermogen. Het K jetronic systeem gaat er zoiezo niet in passen als ik zo onder mijn motorkap kijk. Het LH jetronic word krap maar is misschien mogelijk. Zo niet dan toch een eigen baksel maken.
Topics: 5
TB = TurboBricks
www.turbobricks.com
Groet!
760 | Groen | Snel
Topics: 20
Hmm, dat wil ik eigenlijk ook, maar vooral om nog een paar km per liter te winnen. Orginele LH jetronic met een low-press turbo.
Maar ik heb geen zin met een hobbydoos van megasquirt aan de slag te gaan, ik hoef ook zeker niet meer power...wellicht moet ik wachten tot 1 van jullie het wiel uit vind en dat wil produceren en verkopen..
Een LPI install is me nogmaals afgeraden...
[img][/img]
Topics: 22
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=122429
das een van de threads er over.
Lh werkt goed, en op het moment zijn er best wat mensen bezig om de software die er in zit aan te passen, zijn leuke dingen mee mogelijk. Mercedes heeft het op enkele V12 modellen gebruikt (tot in 1995 en verder), enkele Ferrari's hebben het ook (die hebben zelfs dezelfde luchtmassameter als de volvo's, maar dan hebben die er 2 ;D).
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Kijk, dat zijn duidelijke foto's op tb. Daar kan ik in ieder geval wat mee.