30 December 2014, 18:20
Ik gebruik m6x80 werkt prima en ik loopt niet stroef/soepel dus hoe we ineens bij deze exoot komen??
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Stuurbekrachtiging weggevallen
|
30 December 2014, 18:20
Ik gebruik m6x80 werkt prima en ik loopt niet stroef/soepel dus hoe we ineens bij deze exoot komen??
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
30 December 2014, 18:36
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 December 2014, 18:52 door Marc1970.)
Handige foto. Lijkt net M6, 1 schroefdraad per millimeter. BSF heeft 0,98 schroefdraad per millimeter.
Eigenlijk zijn die uitwisselbaar qua draad. De buitendiameter van M6 is meestal 5,8 mm, BSF is 6,35 mm, dat zou ook zichtbaar/meetbaar moeten zijn met een lineaal. Kan je de stelschroef in een M6 moertje draaien? Dankzij Fabory. Stukje over de moeilijk te meten verschillen tussen M6 en 1/4 UNF (en daarmee ook 1/4 BSF) http://www.bola.de/en/print/technical-in...7bfc0a1550
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
2 January 2015, 01:12
Probleem is nu even dat ik de bout met geen mogelijkheid uit de flensbout gedraaid krijg. Er zit geen beweging in. Ook niet na een dag in de WD-40.
•$#@*:mad: ![]() Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ... 240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015] 240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]
8 January 2015, 00:30
Ik heb inmiddels wel een nieuwe bout gehaald; er zit n. b. een Fabory op 200 m van mijn werk! Fijn om te weten.
Tijd om Jambons tip op te volgen is er nog steeds niet geweest maar ik laat nog horen over het resultaat als het zover is. ![]() Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ... 240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015] 240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto] |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|