6 October 2010, 18:28
Onze 240 met K-jet en LPG loopt te hoog stationair.
Ik heb het idee dat als je de auto uitzet en weer start het hoog stationair soms verholpen is.
Ik heb het mechanisme gekoppeld aan de gaskabel al volledig teruggesteld. Dus aan de zijkant van het spruitstuk het moertje losgedraaid en het schroefje uitgedraaid.
http://martjebee.hyves.nl/album/54484370..._state__=1
Aan het spruitstuk zit ook nog een grote plastic stelknop, waar ik nog niet aan gedraaid heb.
http://martjebee.hyves.nl/album/54484370..._state__=3
Probleem is in ieder geval op LPG en dan draait de benzinepomp niet, dus een cold start injector die blijft plakken kan eigenlijk niet.
http://martjebee.hyves.nl/album/54484370..._state__=9
Ik heb het idee dat als je de auto uitzet en weer start het hoog stationair soms verholpen is.
Ik heb het mechanisme gekoppeld aan de gaskabel al volledig teruggesteld. Dus aan de zijkant van het spruitstuk het moertje losgedraaid en het schroefje uitgedraaid.
http://martjebee.hyves.nl/album/54484370..._state__=1
Aan het spruitstuk zit ook nog een grote plastic stelknop, waar ik nog niet aan gedraaid heb.
http://martjebee.hyves.nl/album/54484370..._state__=3
Probleem is in ieder geval op LPG en dan draait de benzinepomp niet, dus een cold start injector die blijft plakken kan eigenlijk niet.
http://martjebee.hyves.nl/album/54484370..._state__=9