31 October 2008, 11:17
Even een korte vraag voor wat advies over mijn automaat. Hij 'markeert zijn plekje' als ie langer dan een paar dagen stil staat, en dat gebeurd niet vaak. Het oliepijl staat nu met een warme motor iets onder het midden van de pijlstok (Dit is na een goede 10.000 km. sinds de laatste check). Niets bijzonders en de bak werkt perfect maar ik wil er toch wat olie bij gooien.
Welke ATF olie moet er precies in, F of G? En hoe werkt het bijvullen precies? Ik wil hem bijvullen als de motor warm is maar is het nodig om na het vullen te schakelen en het olie peil dan nog eens te controleren? En vul je de automaat met een draaiende motor of niet? Ik neem aan van wel.
Bedankt
Welke ATF olie moet er precies in, F of G? En hoe werkt het bijvullen precies? Ik wil hem bijvullen als de motor warm is maar is het nodig om na het vullen te schakelen en het olie peil dan nog eens te controleren? En vul je de automaat met een draaiende motor of niet? Ik neem aan van wel.
Bedankt