Topics: 116
@arjan: yep! Ik ga ervan uit dat de uitleg op het deksel van de zekeringkast correct is. Ik hoop dat hier ook de kentekenverlichting opzit want dan denk ik het probleem gevonden te hebben. Straks even in de stroomschemas duiken welke bij de Haynes zitten. Ben benieuwd of ik er iets van kan bakken ;D
Topics: 38
Dan is dat blijkbaar nog wel eens gewijzigd want in 83 zat hij nog op 4. Kentekenplaatverlichting zit volgens de greenbooks op 15, maar je weet natuurlijk niet wie er de afgelopen 25 jaar met stekkertjes aan het wisselen is geweest. Moet makkelijk te checken te zijn door de afzonderlijke zekeringen er even uit te trekken en dan te kijken wat het nog wel en niet doet.
Ik zit net in de Haynes te kijken en zie dat de daylight lampjes en de kentekenverlichting toch op ÃÃn of andere manier met mekaar verbonden zijn dus dat biedt hoop, morgen gelijk even kijken of het wat opleverd als ik de kentekenverlichting even aftape. Hou jullie op de hoogte.
Bedankt voor het meedenken.,
Zo als het er nu uitziet is het steeds doorbranden van zekering no5 opgelost. Weet niet of het gekomen is door het isoleren van de kenteken verlichting of door het schoonmaken van alle massa contacten welke ik kon vinden maar het lijkt nu goed te gaan.
Bedankt voor alle info en ik hoop dat de 240 voorlopig even zonder noemenswaardige problemen blijft rijden