Topics: 5
nick740 schreef:Hoi flip
als het goed is heeft dirk je ook een mail gestuurd zou je mij even een mailtje kunnen sturen met de precieze maten zoals jij het hebt besteld. Of hoe jij het hebt gedaan
ik kom uit op: 5/108
63,4 en Kegelkopfmutter 1/2"_UNF
A = Anschraubsystem 25A voor voor en 30A voor achter
heb ik dan de goede maten niet dat ze dadelijk niet passen als ik ze zou bestellen
gegroet
nicky87_1@hotmail.com
Die 63,4 zou 65,1 moeten zijn, maar daar zou je die Harry een mailtje over moeten sturen.
De diktes weet ik niet (25 en 30mm) kun je uitrekenen via onderstaande link (naja, helpt je met een idee krijgen)
http://www.rims-n-tires.com/rt_specs.jsp
Enne, ik heb je email al

en nog geen mail van Dirk gezien, hij begon er wel over op msn, maar ik had niet genoeg tijd.
760 | Groen | Snel
Hij is nog niet af :

Maar hij rolt/rijdt weer een beetje
Op het gazon
ff paar motorplaatjes (met goed licht ipv TL)
En nu door met bedrading wegwerken en aansluiten van lichten en enkele andere zaken
Interieur op orde krijgen en nog steeds wat roest...
Dan moet ik de nieuwe achterlichten nog monteren, nieuwe olie, remmen mss nog een keer ontluchten (koppeling zeker)
En allerlei kleine tijdrovende zaken..
760 | Groen | Snel
Topics: 17
Het ziet eruit alsof de motor met alles erop en eraan er origineel in hoort. Echt heel netjes gedaan!
Ben benieuwd hoe ie zo rijdt.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 125
Mensen mensen... Ik heb deze gisteren even zelf mogen horen. Complimenten hoor...
Hoe bedoel je bedrading wegwerken? ??? Is er nog wel ruimte voor die 2e set bekabeling die het hele voetkompartiment van de passagier in beslag nam?
Oh JA: Had nog een vraag aan JW gesteld waarop jij een antwoord zou kunnen geven

.. JW heeft alle contactgegevens..!
Succes
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Dank voor de complimenten

En hoeze? Zo veel bedrading is het echt niet, moet het gewoon netjes bij elkaar zien te krijgen
En het rijdt al erg fijn, kan natuurlijk niet zo goed testen nu. Maar in z'n 2 met 1000 toeren en pakt gewoon soepel op enzo.
760 | Groen | Snel
Turbodruk met een goed metertje bekeken..
+/- 5psi tot 3000 toeren, en maximaal 11psi daarboven.
Maar beetje met de rem in klooien enzo, gaat niet zo goed dan.. slaat gewoon door (in de wei...)
Ook nieuwe olie gekocht, Mobil1 Rallye 5W-50, eens kijken hoe dat bevalt.
760 | Groen | Snel
Heb een wideband kitje gekocht

In elkaar solderen en in een kastje maken en dan voor weinig geld een mooie wideband
En hele kleine printplaat voor de regelaar zelf (andere zijn voor optioneel display ipv ledjes, en dat display leek me wel handig)
En de wideband sensor had ik al liggen.
760 | Groen | Snel
Topics: 21
hallo flip het ziet er allemaal zeer tunning uit hahaha
maar wat is het? waar dient het voor
gegroet
Topics: 22
nick740 schreef:hallo flip het ziet er allemaal zeer tunning uit hahaha
maar wat is het? waar dient het voor
gegroet
met deze spullen kan het lucht-brandstof mengsel heel precies gemeten worden. dan kunnen we zien of er nog iets bijgesteld moet worden etc.
binnenkort gooien we er ook ethanol in (zoals nu ook al lang in mn 240) en dan is het ook handig om te controleren of er iets klopt van de injectoren/afstelling etc die we bedacht hebben.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
^^ what he said
Geen zin om mijn blok in puin te draaien als ik dalijk verder ga met wat tweaken (tuninggggggg

)
Ik probeer alles zo goed mogelijk op orde te hebben, zorgen dat alles perfect afgesteld is en goed loopt. daar zit toch weer wat vermogen/rijdbaarheid in.
760 | Groen | Snel