Berichten: 450
Topics: 55
Lid sinds: Aug 2006
Nee we hebben ze nog niet vernieuwd. Na de afstelronde in Texel bij Kaasie zijn ze doorgespoten met wd40 en perslucht. Dit was al een grote verbetering, maar vervangen moet sowieso een keer. Aangezien de auto ook prima rijdt op LPG heeft mijn vader nog niet echt de urgentie gehad ze te vervangen. Het is dus even afwachten... ;D
Berichten: 1.442
Topics: 28
Lid sinds: Mar 2005
hey eric
doe maar ff een meeltje naar mij.
hey daanheijn
ik begrijp je meel niet helemaal.
hoe bedoel je dat ik ze zelf aanbied??
mag dat niet dan?
het is eeuwig zonde dat je vader niet met benzine gaat rijden
met een jaar ben je weer terug bij af.
is alles voor nix geweest
de verstuivers gaan weer kleven door het gasmengsel en dan doet het benzine systeem het weer niet.
en als je dan een keer op benzine gaat rijden ben je de klos
afslaan en andere problemen dienen ze weer aan.
in het slechtste geval brand je de zuiger der uit doordat de benzine niet verneveld maar dat het een straal word.
maar goed daar zijn jullie helemaal vrij in, om te doen en laten wat jullie willen.
tis misschien wel veel geld maar een nieuwe motor kost meer.
Berichten: 974
Topics: 44
Lid sinds: Apr 2005
kaasie schreef:hey eric
doe maar ff een meeltje naar mij.
zou ik wel willen maar je adres staat nergens en pb werkt niet
anders stuur mij eerst een mail als je je adres hier niet kwijt wil
ericvermeer1@gmail.com
Volvo S70R B5234T4 M59
Berichten: 1.442
Topics: 28
Lid sinds: Mar 2005
hey eric
raar is dat
als ik onder mijn avatar het envelloppie aan klik
kan ik zo een meeltje versturen.
en als ik het poppetje aan klik onder mijn avatar
kan ik in het forum profiel zo mijn email naam bekijken.
en das onder jouw avatar ook zo als ik erop klik.
kan jij dat niet dan???
Berichten: 1.048
Topics: 17
Lid sinds: Mar 2006
he kaasie,
jij leverde ze idd voor 70 in btw, maar op hbase.nl staan ze voor 70 ex btw, dat bedoelde ik!
Ben weer klaar om naar texel te gaan:
> fuelaccumulator krijgt z'n lucht nu net na de turbo (om m sneller te laten reageren en arm mengsel te voorkomen bij 3000 toeren)
> overboostklep (voorlopig) afgesloten
> wastegate zit weer netjes vast met splitpen
> retourleiding moet ik helaas nog doen....
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Berichten: 1.442
Topics: 28
Lid sinds: Mar 2005
hey ticcie
geeft niet hoor
dat klinkt perfect, goed bezig geweest.
ik zal moeten kijken wanneer ik weer een gaatje heb.
ik had je al gemeld dat het half januari zou worden
en dat ik daarna weinig tijd meer zou hebben.
nou het is wat veranderd en ik heb nu alle werkdagen in de week nodig op dit moment
nu denk ik dat half februari er eerder een gaatje komt.
we houden contact.
Berichten: 570
Topics: 4
Lid sinds: Sep 2007
Vraagje; wat is een fuelaccumulator ??? , en waar zit deze?
Berichten: 1.778
Topics: 78
Lid sinds: May 2007
Net het eerste proefritje achter de rug met de nieuwe injectors erin.
Het is jammer dat ik het enthousiasme niet kan overbrengen met de emoticons op dit forum.
Zelfs deze ;D is nog een azijnpisser vergeleken met het gezicht wat ik trok achter het stuur.
wat een verschil !!!
-startte in 1 tik
-liep meteen op 4 cilinders
-geen "opwarmstotteren" meer
-trekt beter
Kortom:ik kan het iedereen aanraden.
Gezien de leeftijd van de auto's met K-jet is het niet onverstandig om gewoon eens de injectoren te swappen.
Moet nog wel -denk ik- even de CO opnieuw afstellen.
Want stationair wilde die nauwelijks blijven draaien.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Berichten: 1.191
Topics: 42
Lid sinds: Nov 2006
Superrrrr! Zijn mooie momenten!!! ;D
Berichten: 570
Topics: 4
Lid sinds: Sep 2007
edwin schreef:Net het eerste proefritje achter de rug met de nieuwe injectors erin.
Het is jammer dat ik het enthousiasme niet kan overbrengen met de emoticons op dit forum.
Zelfs deze ;D is nog een azijnpisser vergeleken met het gezicht wat ik trok achter het stuur.
wat een verschil !!!
-startte in 1 tik
-liep meteen op 4 cilinders
-geen "opwarmstotteren" meer
-trekt beter
Kortom:ik kan het iedereen aanraden.
Gezien de leeftijd van de auto's met K-jet is het niet onverstandig om gewoon eens de injectoren te swappen.
Moet nog wel -denk ik- even de CO opnieuw afstellen.
Want stationair wilde die nauwelijks blijven draaien.
Klinkt allemaal heel goed. 8)
Is toch wel iets om te overwegen!