Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn Turbo Project
mooi om te horen dat er weer updates zijn Wink
mijn laptop stopt met het laden van de pagina op een gegeven moment, dubbelposten zou voor mij geen probleem zijn Smile
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Ik vind het iig zwaar irritant dat de eerste pagina telkens moet worden opgezocht en dan heb ik het nog niet over wat ík vind dat je jouw verhaal in posts van anderen plaatst Wink
[Afbeelding: B.jpg]
Antwoord
ja, dat inladen van die eerste pagina is wel irritant. zal es kijken of ik iets makkelijkers kan verzinnen.

Anyway, goed nieuws vandaag, ben net terug van Jelmar en de manual boost controller functioneerde idd niet, want er miste een onderdeel! Gelukkig had Jelmar er nog eentje liggen. Die ertussen gezet, zaakkie in een paar keer afgesteld, (=ietsje lucht via de mbc laten ontsnappen) en de turbo gaat nu duidelijk eerder aan het werk: bij 3000 toeren al op 0,5 bar en dat maakt de motor een stuk levendiger. Super!

Enige is dat ie toch op de terugweg nog een paar keer een flinke 'hik' gaf. Maar dat is waarschijnlijk van de beveiligingsklep van Volvo. Die even afsluiten om te kijken of ie het dan nog steeds doet en wellicht zo'n klep zoeken die pas bij een iets hogere druk gaat werken.

In principe weer klaar om naar Kaasie te gaan Tongue
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
Haha, ieder weekend, texel weekend. Zou je auto graag snel een keer weer zien!
Ik ga nog een keer die beginpagina laden. Heel internet is ermee opgehouden toen ik het vanmorgen probeerde. Misschien toevallig. De router snapt het iig niet meer Tongue.

Edit: beginpost werkt hier weer. Mooi dat de auto zoveel beter is gaan lopen. Zal nu ook wel wat fijner rijden, aangezien je weet dat het allemaal goed is.
Antwoord
Behoord tot de service Wink

beetje jammer dat het een mechanische klep is, anders een HKS fuelcut defender ertussen, en kan je de fuelcut verleggen.
Hmm, hier moet iets voor zijn.. even zoeken dan maar...

owja ik weet het al...

Stand-alone management ;D ;D ;D
Antwoord
t 'is al meer dan eens gezegd maar ik vind dit een geweldig topic.
het getuigd van zeer veel doorzettingsvermogen en ook dicipline om alles zo te documenteren/fotograveren.
ik denk dat dit topic terecht zoveel bekeken wordt, al is het alleen maar om weer nieuwe moet te verzamelen om ook weer aan het werk te gaan.

eigenlijk zouden niet alleen gebouwen de status van monument moeten kunnen krijgen maar ook bepaalde auto's waaronder deze... ;D
houderschapsbelasting? SUBSIDIE zul je bedoelen!!
Antwoord
Heb ook nog 2 filmpjes gemaakt , alleen snapt de computer nog niet wat er moet gebeuren als in de digi. cam. er op aan sluit :-\

komen nog wel eens .
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Ik heb nog twee foto's gevonden van de testdag in.....December meen ik .

[Afbeelding: img0318h.th.jpg]

[Afbeelding: img0319x.th.jpg]

Geen 940 LPT 1996
Antwoord
ja, is al weer lang geleden!
Ik ben klaar voor de vlgde run met nieuwe nokkenas, maar Kaasie schijnt het (te?) druk te hebben....
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
Die is eigen baas tegenwoordig , en heeft het behoorlijk druk de laadste tijd .

Ik heb hem ook al lang niet gesproken :-\

Fillempie komt er ook nog aan Ticcie !
was wel wat te laat met aanzetten zag ik , het gas ging er net weer vanaf dus je ziet / hoort hem alleen nog uitdraaien .

Geen 940 LPT 1996
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Voorstellen : De Turbo Intercooler Kogelman 3 782 7 June 2024, 18:14
Laatste bericht: Kogelman
  Mijn Volvo 244 GL '81 en 240 DL '83 Arjan. 359 220.530 12 March 2023, 16:12
Laatste bericht: Marc1970
Big Grin Project 164 T6 gewoon weer eens wat anders :) aRjen.T 67 49.488 19 May 2022, 06:12
Laatste bericht: aRjen.T
  Ik en mijn nieuwe oude 244 1980 luukv47 5 3.196 15 May 2022, 10:25
Laatste bericht: skidje
  Even voorstellen 240 Turbo Brick Japster 2 2.419 16 August 2021, 08:49
Laatste bericht: Yezzz
  amazon turbo edwin 184 145.993 27 January 2021, 23:09
Laatste bericht: edwin
  Pontiac astre Turbo project Joey 3 3.012 21 November 2020, 01:33
Laatste bericht: Dopski
  Project "De Belg" Huib244T 538 306.367 21 October 2020, 12:28
Laatste bericht: sludge
  Mijn Volvo 144 '74 voor school/werk verkeer easy rider 16 14.774 23 June 2020, 19:15
Laatste bericht: easy rider
  Mijn Volvo 242 turbo Volvo 142 B23 279 189.502 28 October 2019, 13:47
Laatste bericht: EduardW

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)