Berichten: 6.730
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Jeetje (andere woorden worden gesensureerd).
Je vader moet wel een goed vertrouwen hebben in deze zaak. Ik had mn wagen na een week opgehaald en geen cent betaald.
Wat een irritante lui als ze niet eens luisteren of wat proberen. Wat ik me wel afvroeg is waar die 800 op gebaseerd is, als ze nix hebben gedaan hoef je toch ook niet te betalen?
Berichten: 450
Topics: 55
Lid sinds: Aug 2006
â¬800 is in dit geval incluis de nieuwe pomp en afstellen camber en sporing. (dit is trouwens wel goed gedaan). Daarnaast hebben ze ook nog een kortsluiting opgelost waarbij de brandstofpomp steeds uitviel. Dit bleek een sluiting te zijn in de schakelpook van de overdriveknop. Ik snap al met al dat dit gewoon tijd kost, en ik kan mij ook voorstellen dat er wel de nodige uren in het gehele onderzoek zitten. Hier moet je natuurlijk wel voor betalen.
Het is alleen jammer dat je nu het gevoel krijgt dat zij het eigenlijk stiekem ook niet helemaal weten. En dat is dan een situatie van jou verhaal tegen dat van de garage. Het is echter wel zo, dat als wij nog een afspraak kunnen maken met Kaasie en alles blijkt puur een afstelling te zijn (zij geven aan dat de luchtweger / spinnekop het probleem veroorzaakt) of alsnog een defecte intankpomp, we natuurlijk wel wat geld gaan terughalen. Maar zover zijn we nog niet. Verder willen wij de sfeer verder ook niet verzieken (voor ons zelf).
We hadden wellicht gewoon nooit deze auto naar een garage moeten brengen. Maar ja, soms weet je ook even niet meer wat je wel moet doen of niet. En als zij aangeven de kennis in huis te hebben om dit probleem op te lossen. Vertrouwen in de mens moet toch nog zegen kunnen vieren zou je zeggen.
Berichten: 1.442
Topics: 28
Lid sinds: Mar 2005
voor die 800 had ik het ook wel willen doen.
turbofrull (k-jet na 5jaar gangbaar gemaakt) heeft dit niet eens betaald bij mij geloof ik.
ook nieuwe inj.pomp.
bougies, kabels
en alle opties noem maar op vervangen door nieuw.
kijk maar in de topic.
welke pomp is er onder gezet??
kan je dat zien op de rekening welk bosch nr. ze hebben gebruikt?
geef me ff een pb dan meel ik je ff mijn 06
kunnen we ff praten over de telefoon.
word je misschien wat rustiger van.
ik heb alle benodigdheden hier.
zelfs de volvo dealer hier komt bij mij de spullen lenen.
dus ik denk dat het dan wel goed zit.
het is misschien wel een reis voor jullie.
maar ik denk dat het de moeite wel waard is.
en de reis tijd valt reuze mee.
en de kosten ook neem dat maar van me aan.
Berichten: 450
Topics: 55
Lid sinds: Aug 2006
Mijn pa had het er ook over dat we zeker nog even naar Texel gaan als dit verder mogelijk was. Zijn idee is alleen om eerst de APK te regelen (auto dus ook op LPG klaarmaken (tank, verdamper, leidingen liggen er al) Elektriek moet alleen nog worden aangesloten inclusief de gasring op het inlaatspruitstuk. Hiervoor moeten alleen de draadeinden waarmee de trommel nu is gemonteerd worden vervangen door eentje van een langere versie.
Al met al dus eerst de APK en daarna rijden we direct op afspraak naar Texel.
Bedankt voor de ondersteuning :'(
Berichten: 450
Topics: 55
Lid sinds: Aug 2006
De LPG is inmiddels ingebouwd. Het is nu nog even een kwestie van af laten stellen. Daarna willen we zeker nog even contact opnemen met Kaasie voor een bezoekje aan Texel. Het is namelijk nog steeds niet helemaal ok. Vooral bij WARME motor wil de auto moeilijk starten. Daarbij is het verbruik 1:7,5 wat naar onze mening zeker omhoog moet kunnen!
Kaasie, ik laat het via een pb even weten...dan kijken we of er ergens in de komende tijd een afspraak mogelijk is.
Berichten: 3.259
Topics: 176
Lid sinds: Nov 2005
Citaat:Daarbij is het verbruik 1:7,5 wat naar onze mening zeker omhoog moet kunnen!
Flink gas geven, en het gaat vanzelf omhoog!
Verbruik omlaag bij LPG is moeilijker, maar 1:8 moet haalbaar zijn.
Berichten: 450
Topics: 55
Lid sinds: Aug 2006
Haha, idd....in dit geval moet het getal omhoog en niet het verbruik uiteraard!!!